TSW_XV_2025

Kawy o smaku karmelu i orzechów laskowych

20 sierpnia 2024
Kawy o smaku karmelu i orzechów laskowych

Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno.  

Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe kawy NESCAFÉ to produkty, które mogą być spożywane zarówno na zimno w formie mrożonej kawy, jak również jako klasyczny, gorący napój. Towarzyszące nowościom hasło „Nakręć się smakiem z NESCAFÉ” nawiązuje do ich nut smakowych – NESCAFÉ Rich Caramel to połączenie świeżo palonej kawy i słodkiej nuty o smaku karmelu, natomiast NESCAFÉ Smooth Hazelnut wyróżnia się delikatnym smakiem orzechów laskowych.

Nowości NESCAFÉ z pewnością mogą być urozmaiceniem codziennego zwyczaju picia kawy w domu lub biurze, a także alternatywą dla tradycyjnego napoju podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Co ważne, propozycje od NESCAFÉ są również łatwe i szybkie w przygotowaniu, będąc idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią wygodę i chcą cieszyć się ulubioną kawą bez konieczności długiego procesu parzenia.

- Jesteśmy dumni, że oferta produktów NESCAFÉ stale się powiększa i może odpowiadać na kolejne potrzeby konsumentów. Rytuał picia kawy mimo swojej długiej historii wciąż ewoluuje, co bardzo nas cieszy – dzięki temu możemy zaskakiwać konsumentów nowymi odsłonami jednej z najpopularniejszych kaw na świecie. Tym razem przedstawiamy NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut, kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i orzechów laskowych, które będą doskonale smakować przygotowane zarówno na ciepło, jak i na zimno - podkreśla Paulina Jakubowska, NESCAFÉ Group Product Manager, Nestlé Polska.

NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Nowe propozycje marki to połączenie świeżo palonej kawy z nutami karmelu i orzechów laskowych, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom smakowych napojów kawowych. NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli zobaczyć nowości także w kampanii digital oraz w ramach licznych działań w mediach społecznościowych.

 ***

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentom daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o suplementy diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.

Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Amerykański Departament Rolny (USDA) ogłasza kolejną rundę historycznych inwesty...

Świąteczny prezentownik na 2024 rok Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę