Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno.
Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe kawy NESCAFÉ to produkty, które mogą być spożywane zarówno na zimno w formie mrożonej kawy, jak również jako klasyczny, gorący napój. Towarzyszące nowościom hasło „Nakręć się smakiem z NESCAFÉ” nawiązuje do ich nut smakowych – NESCAFÉ Rich Caramel to połączenie świeżo palonej kawy i słodkiej nuty o smaku karmelu, natomiast NESCAFÉ Smooth Hazelnut wyróżnia się delikatnym smakiem orzechów laskowych.
Nowości NESCAFÉ z pewnością mogą być urozmaiceniem codziennego zwyczaju picia kawy w domu lub biurze, a także alternatywą dla tradycyjnego napoju podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Co ważne, propozycje od NESCAFÉ są również łatwe i szybkie w przygotowaniu, będąc idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią wygodę i chcą cieszyć się ulubioną kawą bez konieczności długiego procesu parzenia.
- Jesteśmy dumni, że oferta produktów NESCAFÉ stale się powiększa i może odpowiadać na kolejne potrzeby konsumentów. Rytuał picia kawy mimo swojej długiej historii wciąż ewoluuje, co bardzo nas cieszy – dzięki temu możemy zaskakiwać konsumentów nowymi odsłonami jednej z najpopularniejszych kaw na świecie. Tym razem przedstawiamy NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut, kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i orzechów laskowych, które będą doskonale smakować przygotowane zarówno na ciepło, jak i na zimno - podkreśla Paulina Jakubowska, NESCAFÉ Group Product Manager, Nestlé Polska.
NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Nowe propozycje marki to połączenie świeżo palonej kawy z nutami karmelu i orzechów laskowych, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom smakowych napojów kawowych. NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli zobaczyć nowości także w kampanii digital oraz w ramach licznych działań w mediach społecznościowych.
***
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentom daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o suplementy diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.
oprac, e-red, ppr.pl