Badania zlecane są przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III etap”. Projekt jest realizowany przez Kantar Public.
Jabłka wzbudzają bardzo duże zainteresowanie. Warto pracować przy nich i warto konsumentom podać jabłka najwyższej jakości. Chciałbym, żeby w naszych sklepach dominowały jabłka piękne. Jabłka dostępne są przez 12 miesięcy. To jest atut, którego nie mają inne gatunki. Jabłek w tym roku nie zabraknie. Zachęcamy do kupowania owoców najwyższej jakości i smakowania różnych odmian
przypomina dr Tomasz Lipa, sadownik, przewodniczący zarządu Towarzystwa Rozwoju Sadów Karłowych, członek Core Teamu.
https://wczorajnatalerzu.pl
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Badanie zrealizowano w dniach 8-11 listopada 2023 r., na reprezentatywnej próbie 1012 Polaków w wieku 15 lat i więcej. Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI).
Kantar pyta respondentów o częstotliwość spożywania 21 gatunków w ostatnim tygodniu i o spożywanie warzyw, owoców i ich przetworów podczas poszczególnych posiłków w dniu poprzedzającym badanie.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja”.
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
oprsc, e-red ppr.pl