21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%.
W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw.
Śmietana 18% marki Piątnica produkowana jest z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Cechuje się gęstą, kremową konsystencją oraz delikatnym smakiem. Dzięki temu, że nie warzy się po dodaniu do gorących dań, jest niezastąpiona do tradycyjnych polskich zup czy sosów. Idealnie sprawdza się także jako dodatek do sałatek lub dipów. Od wielu lat śmietana 18% z Piątnicy cieszy się zaufaniem konsumentów, którzy cenią ją za niezawodność i gwarancję kulinarnego sukcesu.
„Ani mi się warz!”
W spocie reklamowym promującym śmietanę 18% z Piątnicy powraca znana i lubiana przez konsumentów babcia Eugenia, która przygotowuje tradycyjną zupę. Dodaje do niej ulubioną śmietanę z Piątnicy, która nie warzy się i zapewnia udane gotowanie. 15-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD.
Najpopularniejsza śmietana w Polsce
Piątnica jest rynkowym liderem kategorii śmietan, co potwierdza przyznany Piątnicy tytuł Lidera Dekady w kategorii „Śmietany” w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości. Piątnickie śmietany od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością ze względu na wyjątkowe walory smakowe, najwyższą jakość oraz szerokie zastosowanie i niezawodność w kuchni.
oprac, e-red, ppr.pl