Grupa Polmlek z powodzeniem kontynuuje kampanią reklamową, promującą ekologiczne sery Gouda. Na przełomie września i października udało nam się spotkać z konsumentami i dystrybutorami na bardzo licznie odwiedzanych targach Bio Expo w Warszawie. Według statystyk organizatora targów, wystawców było 248, a odwiedzających 8930 osób. Stoisko Grupy Polmlek cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Wiele osób pytało o zagadnienia związane z pozyskiwaniem eko mleka, o gospodarstwa, które z nami współpracują, o zalety produktu.
Mleko pochodzące z gospodarstw spełniających wszystkie standardy europejskiego rolnictwa ekologicznego, to niezwykle cenny surowiec. Spełnia najwyższe normy jakościowe między innymi dlatego, że w takich gospodarstwach zwierzęta żyją w zgodzie z naturą, korzystają z wypasu na pastwiskach, a kiedy nie jest to możliwe, dostają najwyższej jakości paszę bez GMO.
Podczas targów zainteresowane osoby otrzymywały próbki produktów, ulotki i katalogi ze szczegółowymi informacjami, a najmłodsi obdarowywani byli plecakami z ekologicznego płótna i korka oraz drewnianymi długopisami.
Kolejną zaplanowaną na ostatni tydzień listopada aktywnością, podczas której spotkamy się z najmłodszymi konsumentami sera i ich rodzicami, jest pokaz kulinarny. Event zorganizowany w Studio Comfort Food w warszawskiej Hali Koszyki ma na celu pokazanie dzieciom prostych sposobów na samodzielne przygotowywanie przekąsek, oraz wspólne gotowanie posiłków wraz z rodzicami. Wszystko pod czujnym okiem niezwykle kreatywnego kucharza, pasjonata gotowania, Tomasza Jakubiaka. Jego pomysły i poczucie humoru gwarantują doskonałą zabawę i przepyszny finał.
Forum Mleczarskie