Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Kampania promująca paprykę z południa Mazowsza nie zwalnia tempa

3 października 2018
Kampania promująca paprykę z południa Mazowsza nie zwalnia tempa

W ostatnim tygodniu września kampania „Wszystkie smaki i kolory papryki” z południa Mazowsza nie zwalnia tempa i gościła na dwóch dużych wydarzeniach – XI Spotkaniu Dostawców i Kupców Owoców, Warzyw i Kwiatów „Fresh Market 2018” oraz Wielkiej Warszawskiej 2018 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Zrzeszenie Producentów Papryki RP zorganizowało stoiska promujące paprykę z południa Mazowsza.

 

Kampania „Wszystkie smaki i kolory papryki” została zainaugurowana 25 września br. podczas konferencji prasowej, z udziałem przedstawicieli ZPPRP oraz władz gmin z tzw. „zagłębia paprykowego” – regionu obejmującego m.in. gminy Przytyk, Potworów, Klwów, Radzanów i Stara Błotnica. To stamtąd pochodzi ok. 90% krajowej produkcji papryki. Jednym z działań zaplanowanych w ramach kampanii jest promocja polskiej papryki na wydarzeniach branżowych i konsumenckich. Celem tych działań jest zbudowanie świadomości dotyczącej walorów zdrowotnych, smakowych, różnorodności i pochodzenia papryki oraz dokonywania świadomych wyborów zakupowych przez konsumentów. Chodzi wprost o to aby konsumenci dowiedzieli się, że oprócz takich warzyw ciepłolubnych jak pomidory czy ogórki mamy także paprykę w różnych kolorach i smakach.

Zrzeszenie Producentów Papryki RP promowało polską paprykę podczas targów „Fresh Market 2018” oraz Gonitwy Wielka Warszawska 2018 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Goście mieli okazję dowiedzieć się więcej o walorach papryki oraz spróbować specjałów kulinarnych z papryką w roli głównej, które przygotowały lokalne stowarzyszenia promujące bogactwo kulturowe gmin z zagłębia paprykowego. Dużą atrakcją był również specjalnie przygotowany minitarg warzywny, prezentujący wachlarz warzyw z południa Mazowsza, gdzie główną rolę grała różnokolorowa papryka o wielu smakach. Stoisko promujące paprykę cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.


Wszystkie działania realizowane w ramach kampanii „Wszystkie smaki i kolory papryki” organizowane są dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, przy wykorzystaniu znaku graficznego „Polska Smakuje”.

 

Biuro Prasowe Projektu „Wszystkie smaki i kolory papryki”


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę