Fani przekąsek w Polsce obecnie do wyboru mają przede wszystkim warianty słone i czekoladowe. Czy jest coś, co w tak szerokiej gamie artykułów, może jeszcze zaskoczyć konsumentów? Tak! Firma Mondelez Polska wprowadza pierwszy produkt w zupełnie nowym segmencie słodyczy. Joyfills to małe, chrupiące przekąski ciastkowe dostępne w dwóch wariantach: z nadzieniem Milka i Oreo.
Przekąski są jednym z artykułów spożywczych, które przede wszystkim mają cieszyć, podtrzymywać dobry nastrój oraz towarzyszyć w miłych chwilach. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Mondelez Polska wprowadziła na rynek Joyfills – pierwszy produkt w nowym segmencie tzw. ciastkowych przekąsek, dzięki któremu klienci zyskują alternatywę dla czekoladowych i słonych propozycji.
Joyfills to małe, pyszne, chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia. Są dostępne w dwóch wariantach i wypełnione smakami uwielbianymi przez miliony fanów słodkości: czekoladą Milka i kremem Oreo.
Wygodny format produktu – opakowanie 75g – sprawia, że Joyfills idealnie sprawdza się jako przekąska, po którą możemy sięgnąć sami, ale też umożliwia dzielenie się z innymi. Możemy cieszyć się tą przyjemnością w różnych okolicznościach, w pracy lub w domu. Małe, pojedyncze sztuki z łatwością wędrują do buzi, zaskakując swoim smakiem i unikalną strukturą.
Segment małych przekąsek w Polsce jest bardzo różnorodny. Konsumenci mogą wybierać wśród szerokiej gamy produktów słonych oraz czekoladowych. Natomiast brakuje w nim oferty kategorii ciastek. Naszym planem jest zbudowanie zupełnie nowego segmentu ciastkowych przekąsek, dostępnych w wygodnych opakowaniach, idealnych do pojadania bez względu na to gdzie jesteśmy. Joyfills to propozycja dla tych, którzy już pokochali markę Oreo oraz Milka i szukają czegoś nowego, co pozwoli im na poprawę nastroju.– komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits.
Joyfills w wersji Milka oraz Oreo można znaleźć w sklepach na półce z ciastkami.
Rekomendowana cena produktu:
Opakowanie 75 g– 5,49 PLN
* * *
Mondelez Polska sp. z o. o.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Firma jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).
Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.
Newseria Biznes