Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie

28 października 2019
John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie

Amerykański gigant z branży maszyn rolniczych po raz kolejny został sklasyfikowany wśród największych przedsiębiorstw świata w niezależnym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez firmę konsultingową Interbrand. To jedyna marka z branży rolniczej obecna w zestawieniu.

 

Awans rok do roku

John Deere po raz kolejny wśród najcenniejszych marek na świecie. W corocznym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 84. miejscu, awansując o cztery miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,88 miliarda dolarów. Co ważne, rok temu firma również zaliczyła awans o cztery lokaty z 92. miejsca.

– Obecność w ranking Interbrand jest odzwierciedleniem zaangażowania i inwestycji poczynionych przez cały zespół pracowników w przekształcenie John Deere w inteligentną markę przemysłową – powiedziała Mara Downing, wiceprezes ds. Komunikacji korporacyjnej i zarządzania marką John Deere.

 

Czołowa dziesiątka rankingu:

  1. Apple (wartość: 234 241 mln dolarów, wzrost 9%)
  2. Google (167 713; +8%)
  3. Amazon (125 263, +24%)
  4. Microsoft (108 847; +17%)
  5. Coca-Cola (63 365; -4%)
  6. Samsung (61 098; +2%)
  7. Toyota (56 246; +5%)
  8. Mercedes (50 832; +5%)
  9. McDonald’s (45 362; +4%)
  10. Disney (44 352; +11%)

Pełen raport:

https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2019/ranking/

 

Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników – rezultatów finansowych marki, wpływ marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek.

 

Lider w opinii rolników

Maszyny John Deere cieszą się również znakomitą renomą w Polsce, co potwierdzają branżowe rankingi i nagrody. Według Niezależnego Badania Opinii Rolników prowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Amerykański producent maszyn rolniczych dwa lata z rzędu (edycje 2017-18) może poszczycić się najwyższą średnią ocen 51 różnych aspektów ciągnika, spośród których najważniejsze cechy to: funkcjonalność, bezawaryjność, ergonomia i bhp oraz estetyka wykonania. Co więcej, rolnicy w plebiscycie Izydory 2018 w kategorii Technika również wskazali firmę John Deere Polska jako najbardziej przyjazną.

– Zarówno coroczna obecność, awans o kolejne miejsca w rankingu 100 najcenniejszych marek świata, jak i bardzo dobra renoma na polskim rynku potwierdza ogrom pracy, jaką każdego dnia wkłada każdy z pracowników naszej firmy, by sprostać wymaganiom klientów. Tym bardziej cieszymy się, że w relacji rok do roku nasze notowania rosną – mówi Bartosz Białas z John Deere Polska.

John Deere to jedyna firma z branży rolniczej obecna w rankingu „Best Global Brands”. Amerykańska firma jest obecna w zestawieniu od 2011 roku, kiedy to firma Interbrand oszacowała wartość marki na 3,65 miliarda dolarów.

 

Biuro prasowe John Deere Polska


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę