W październiku rozstrzygnięto jedne z największych i najpopularniejszych konkursów, cieszących się dużym zaufaniem konsumentów. Mlekpol kilkukrotnie stawał na podium.
„Złote Innowacje”, to nagroda dla produktów, które w sposób zaskakujący i nowatorski pojawiły się w minionym roku w przestrzeni konsumentów oraz wyraźnie odznaczały się swoją obecnością w ich codziennym menu. Złotą innowacją 2019 w kategorii „nabiałowej” został jogurt deserowy Milko Słony Karmel Mlekpolu. Konkurs, organizowany przez miesięcznik Hurt i Detal, od lat wyłania liderów innowacyjności w sektorze FMCG i retail. W tym roku do Konkursu zgłoszono ponad 220 produktów w 5 kategoriach; Milko Słony Karmel został doceniony za smak.
Aż 4-krotnie Mlekpol tryumfował w finale Konkursu Good Cheese, który odbył się 24 października podczas Polskiego Kongresu Serowarskiego w Mrągowie. Złoty medal w kategorii „serek typu wiejskiego” otrzymał serek wiejski Łaciaty naturalny, dwa srebrne medale otrzymały: serek śmietankowy Łaciaty z cebulą i szczypiorkiem w kategorii „serek do smarowania” oraz Mascarpone serek śmietankowy w kategorii „ser do wypieków”. Brązowy medal w kategorii „serów twardych na deskę” otrzymał ser Jantar.
Nagrody przyznaje niezależna komisja przedstawicieli Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni. Konkurs organizowany jest w ramach Polskiego Kongresu Serowarskiego - jedynego spotkania serowarów i dostawców nowoczesnych technologii do produkcji sera w Polsce.
Biuro Prasowe SM Mlekpol w Grajewie / fot. Hurt i Detal