Powinniśmy zacząć od siebie. Nie czekajmy rozwiązań, które nam ktoś narzuci. Zamiast czekać na zakazy i nakazy, spróbujmy oddolnie ustalać pewne zasady współpracy w branży. Myślę, że to się wydarzy za sprawą działań jakich przykładem jest Core Team. Próbujmy się zorganizować, spotykajmy się
opisuje sytuację Zbigniew Chołyk.
Niestety musimy powiedzieć, że w niektórych gatunkach, chociażby w jabłku, konsumpcja spada. Jest to bardzo nieciekawe, produkcja wzrasta a konsumpcja spada. Liczę na to, że działania jakie próbujemy w różnych zespołach, spowodują, że nasz konsument, ten ostateczny klient w markecie, powie „tak”, do dzisiaj kupuje każdego dnia jabłka, gruszki, inne owoce, bo są smaczne zdrowe i dobre jakościowo
dodaje Zbigniew Chołyk, Prezes grupy Stryjno-Sad i konsorcjum LubApple.
Core Team to powstałe w końcu 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Zapraszani eksperci pozwalają lepiej zrozumieć aktualne wyzwania sektora produkcji i przetwórstwa owoców i warzyw.
Projekt "CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, II edycja” realizowany jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Opracowanie w ramach projektu CORE TEAM. Projekt jest realizowany przez KZGPOiW we współpracy z agencję strategiczną INSPIRE smarter branding, pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Źródło: CORE TEAM