Zajęcia szkoleniowo warsztatowe dla pracowników podejmujących działania operacyjne i wykonujący decyzje w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, m.in. pracowników wydziałów pozyskiwania i obsługi inwestora, rozwoju i inwestycji oraz promocji gospodarczej.
Podczas części wykładowej, słuchacze poznają nie tylko efektywne, aczkolwiek wciąż niezbyt często wykorzystywane do promocji walorów gospodarczych narzędzia komunikacji marketingowej, ale również zapoznają się z dobrymi i złymi przykładami działań promocyjnych realizowanych w tym obszarze przez polskie samorządy. W czasie warsztatu dowiedzą się jak profesjonalnie rozpocząć współpracę z agencją reklamową/marketingową/PR czy też z biurem reklamy stacji telewizyjnej lub radiowej.
Szkolenie odbędzie się 12 maja 2016 r.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia: 15 kwietnia 2016 r.
Więcej informacji na temat szkolenia na: www.terenyinwestycyjne.info
Newseria Biznes