Zdecydowana większość polskich konsumentów coraz chętniej wybiera produkty marek własnych – wynika z raportu przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry w 2019 roku. Obserwując preferencje klientów oraz konsekwentnie realizując nową strategię sieć sklepów Intermarché wzbogaciła swoją ofertę handlową o nową markę własną. „Z sadów i pól” to nowoczesna marka obejmująca portfolio aż 47 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché.
Dobra jakość w przystępnej cenie
Z badania przeprowadzonego przez Inquiry wynika, że 90 proc. Polaków kupuje produkty marek własnych. Ponad połowa z nich deklaruje, że robi to często[1]. Polscy konsumenci są zdania, że oferowane przez sklepy artykuły marek własnych są świetną alternatywą dla popularnych i rozpoznawalnych szeroko produktów. Klienci są przekonani, że decydując się na kupno artykułów marek własnych dostają produkty o dobrej jakości, ale w niższej cenie.
Świeżość? Prosto od rolnika i sadownika
Grupa Muszkieterów, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia polskich rolników i sadowników, zdecydowała się na wykorzystanie potencjału tej współpracy w szerszym zakresie.
– Regularna obserwacja aktualnych trendów konsumenckich pozwala zauważyć, że Klienci coraz częściej w pierwszej kolejności przywiązują wagę do jakości produktów świeżych, dopiero później ceny. „Z sadów i pól” to oferta ultra świeżych produktów, które są dostarczane do naszych sklepów przez sprawdzonych, lokalnych rolników i sadowników – mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Dzięki bliskiej współpracy z naszymi wieloletnimi dostawcami „Z sadów i pól” jest gwarancją doskonałej jakości produktu w rozsądnej i przystępnej cenie.
Pod marką „Z sadów i pól” konsumenci znajdą szeroką gamę, 47 ultra świeżych produktów warzyw i owoców. Artykuły opatrzone są charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania. Dodatkowo sieć zapowiada również poszerzenie oferty „Z sadów i pól” o produkty bio.
– Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o zdrowie dostarczając produktów potrzebnych do zbilansowanej diety. Oczekiwania naszych Klientów są dla nas szczególnie istotne, dlatego w odpowiedzi na nie prezentujemy im nową markę własną Intermarché, sukcesywnie wzbogacaną o produkty z grupy tzw. żywności autentycznej wyprodukowanej w zgodzie z naturą – podsumowuje Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Intermarché optymistycznie
Intermarché w pozytywny sposób rekomenduje tym samym jakościowe produkty dostarczane do całej sieci przez sprawdzonych producentów. Działania te wpisują się w prowadzoną od marca tego roku kampanię „Z życia Optymistki”, której celem jest inspirowanie klientów do poszukiwania sposobów na zmianę nawyków żywieniowych. Dzięki zastosowaniu spójnej ekspozycji owoców i warzyw klienci sieci Intermarché mogą łatwo identyfikować produkty z nowej oferty.
[1] Raport Inquiry 2019.
Newseria Biznes