Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej kampanii Act for Food, która wypełnia cel demokratyzacji BIO – bardzo istotny w strategii transformacji żywieniowej. W ramach kampanii sieć promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Carrefour skupia się na edukacji klientów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna oraz jaki jest jej wpływ na zdrowie, ale także pragnie upowszechnić dostęp do produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniższej ceny artykułów tego typu.
- Kampania Act For Food powstała po to, by zmieniać postawy klientów uświadamiając im, jak mogą się lepiej odżywiać. Dlatego Carrefour podejmuje działania mające na celu demokratyzację BIO. Dzięki najnowszej kampanii chcemy edukować klientów i przełamywać główne bariery, które wstrzymują ich przed korzystaniem z produktów ekologicznych takie jak cena i brak znajomości korzyści płynących z ich spożywania. Najnowsza kampania, wykorzystując synergię wielu kanałów dotarcia z dużym naciskiem na różnorodne formaty kreatywne w działaniach digitalowych, wspiera realizację strategii sieci. – powiedział Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i e-commerce.
Kampania „BIO na zdrowie” rozpoczęła się oficjalnie 2 czerwca br. emisją spotów telewizyjnych i radiowych. Głównym bohaterem kampanii jest Bobas (w tej roli Wojciech Mecwaldowski), komentujący otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny. Aktywacja ma silne wsparcie działaniami digitalowymi – przygotowano różnorodne formaty kreatywne, aby skutecznie i precyzyjnie docierać do różnych odbiorców. Poza komunikacją w mediach społecznościowych sieci tj. na Facebooku, Instagramie oraz You Tube, klienci znajdą szereg inspirujących materiałów edukacyjnych dotyczących żywności ekologicznej na stronie carrefour.pl. Sieć rozpoczyna również współpracę ze znaną blogerką parentingową, Bakusiowo, która będzie obalać mity dotyczące produktów bio i ich wpływu na zdrowie w serii materiałów poradnikowych. Blogerka współpracować będzie z prof. Ewa Rembiałkowską z Zakładu Żywności Ekologicznej na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW. Ponadto, sieć przygotowała wyjątkowe spotkanie dla influencerów, podczas którego rozmawiano o żywności ekologicznej oraz o ekologii.
Klienci Carrefour w najnowszym katalogu znajdą nie tylko aktualną ofertę produktów – został on wzbogacony o treści edukacyjne dotyczące produktów ekologicznych, przygotowane przez eksperta merytorycznego kampanii, prof. dr hab. Ewę Rembiałkowską oraz praktyczne porady blogerki Bakusiowo. Katalog, który obowiązuje od 4 do 22 czerwca, prezentuje szereg produktów ekologicznych z gwarancją najniżej ceny – dostępny jest zarówno stacjonarnie, jak i na stronie carrefour.pl. Dodatkowo, w sklepach znajdą się specjalne ulotki, BIOgrafie, w których wyjaśniono, czym są i jak oznakowane są produkty ekologiczne oraz opisano wartości odżywcze ekologicznych jabłek, marchwi, jajek, sera, oliwy i kaszy. W sklepach pojawią się także nowe materiały dekoracyjne nawiązujące do kampanii.
Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany nawyków żywienia dla wszystkich, poprzez realizację strategii transformacji żywieniowej. W odpowiedzi na globalne wyzwania takie jak poszanowanie środowiska naturalnego czy pochodzenie produktów oraz oczekiwania klientów, wprowadził w ubiegłym roku Act for Food. To ogólnoświatowy program konkretnych działań, dzięki któremu klienci Carrefour zyskują dostęp do wysokiej jakości produktów w rozsądnych cenach. To inicjatywa, która ma pomagać w dbaniu o zdrowie i wspólną przyszłość, zgodnie z założeniem „gdy jesz lepiej, to żyjesz lepiej”. Do tej pory sieć zaprezentowała osiem konkretów, pokazujących zmiany zachodzące w Carrefour m.in. rozwój konceptu „Zdrowa Półka”, wycofanie jajek od kur z chowu klatkowego czy więcej produktów wegańskich.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=l6GL2wbsr-Y
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
infowire.pl