W dniach 20-24 lutego 2023 odbywają się największe i najważniejsze na świecie wydarzenie branży spożywczej w 2023 r. – targi GULFOOD 2023. Polska Izba Mleka zorganizowała wspólne stoisko branży mleczarskiej, w którym biorą udział: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Poland Food oraz Alima Bis.
Stoisko Polskiej Izby Mleka wyróżnia się atrakcyjną zabudową, przyciągając przy tym rzeszę odwiedzających. Dzięki targom, polskie firmy mleczarskie mają szansę na pozyskanie nowych kontraktów biznesowych, z uwagi na fakt, że większą część zwiedzających stanowią importerzy i dystrybutorzy produktów spożywczych z całego świata.
„Bardzo dobre targi” – takie stwierdzenie najczęściej pada z ust uczestników targów. W wielu przypadkach efektem licznych spotkań biznesowych są podpisane umowy o współpracy. Doskonale rokują również deklaracje współpracy pomiędzy polskimi firmami z branży na rzecz wspólnej realizacji kontraktów eksportowych.
Udział w targach to możliwość nawiązania kontaktów biznesowych, zaprezentowanie oferty produktów czy choćby zbadanie oczekiwań klientów z poszczególnych rynków eksportowych. Takie działania stanowią punkt wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów. Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich oraz jako producenta doskonałej jakości artykułów i solidnego partnera z Europy.
Polska Izba Mleka dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka realizuje zadania, które przyczyniają się do wzrostu eksportu polskich produktów mlecznych oraz wzrostu spożycia mleka.
źródło: Polska Izba Mleka