Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Grene rozwija sieć sklepów franczyzowych

1 grudnia 2016
Grene rozwija sieć sklepów franczyzowych

Zwiększenie efektywności i partnerska współpraca z obecnymi klientami, rolnikami, a także dealerami maszyn rolniczych to jedne z wielu korzyści otwarcia sklepu franczyzowego GRENE. Obecnie funkcjonuje blisko 50 placówek franczyzowych pod szyldem GRENE. Firma wychodzi naprzeciw zainteresowanym i przeprowadza zmiany – od listopada następuje transformacja sklepów własnych na franczyzowe.


W 2016 r. rozpoczął się pierwszy etap zmian. Sklep rolniczo – techniczny GRENE w Radzyniu Chełmińskim został sklepem franczyzowym, a jego opiekunami stali się właściciele sklepu franczyzowego GRENE w Kłódce koło Grudziądza, z którymi firma współpracuje już od 4 lat.


Od samego początku współpracy z GRENE wiedzieliśmy, że placówka w Kłódce nie będzie jedyną.”  opowiada Rafał Kociszewski, franczyzobiorca sieci GRENE – „Chcieliśmy się rozwijać i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku, a żeby tego dokonać podjęliśmy już decyzję o kolejnej placówce, która jest w trakcie powstawania. W międzyczasie ze strony firmy GRENE padła propozycja przejęcia sklepu w pobliskim Radzyniu Chełmińskim. Na taką propozycję czekaliśmy!” – dodaje z uśmiechem Pan Rafał Kociszewski. „Decyzji nie podejmowaliśmy długo. Komplet materiałów przygotowanych przez GRENE dawał pełen obraz sytuacji sklepu GRENE w Radzyniu Chełmińskim i nie pozostawiał wiele wątpliwości. Ponadto warunki przejęcia placówki proponowane przez firmę były po prostu partnerskie i po rozmowie z mężem uznaliśmy, że jest to inwestycja, którą możemy i chcemy podjąć.” – dodaje Barbara Kociszewska, franczyzobiorca sieci GRENE.


Firma planuje, że w 2020 r. będzie funkcjonowało 350 sklepów. GRENE zapowiada dalszą transformację punktów własnych w placówki franczyzowe. Sieć sklepów rolniczo-technicznych oferuje osobom decydującym się na otwarcie punktu projekt aranżacji i wyposażenia, przygotowanie infrastruktury, wizualizacji, przeprowadzenie szkoleń dla pracowników, a także przygotowanie kampanii otwarcia sklepu i dalsze działania promocyjne.


Kompleksowa koncepcja sklepu franczyzowego jest doceniana przez obie strony, zarówno przez firmę jak i przez klientów. Jej efektywność i dynamiczny rozwój spowodowały podjęcie decyzji o zmianie modelu biznesowego.

Biuro prasowe Kramp Polska / Grene


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę