Trend ten był widoczny także na stoiskach wystawców – kilka marek oferowało możliwość uzupełnienia opakowań, zamiast zakupu pełnowymiarowych produktów. Rekordowa liczba odwiedzających, bo aż ponad 27 tysięcy osób, potwierdza rosnącą świadomość i potrzebę wyborów skierowanych na ekologię.
Skóra to nasza najważniejsza ochrona przed światem zewnętrznym. Troska o nią powinna być naszym podstawowym obowiązkiem. To jakie produkty na nią nakładamy ma duży wpływ na nasze zdrowie. Wraz z rozwojem rynku kosmetyków naturalnych rośnie oferta kosmetyków pielęgnacyjnych opartych na bazie naturalnych składników. Każdy, bez względu na zasobność portfela, może znaleźć produkty codziennego użytku z dobrym składem. Podczas targów wielu wystawców przygotowało dla odwiedzających specjalne oferty, co sprawiło, że zakupy stały się czystą przyjemnością. Nie dziwi fakt, że stali bywalcy Ekocudów zaopatrują się w swoje ulubione produkty właśnie podczas targów, co daje im dużą oszczędność czasu i pieniędzy.
– Trzy lata temu, kiedy organizowaliśmy 1. edycję Ekocudów wystawców było 69. Pamiętam, że liczba odwiedzających sięgnęła ponad 7 tysięcy, co było dla nas dużym sukcesem. Trzy lata później – chętnych do wystawienia się marek jest więcej niż stoisk, a frekwencja wynosi ponad 27 000 osób. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Cieszę się, że coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i wybiera kosmetyki, które mają dobre składy. A im większe będzie zapotrzebowanie, tym więcej marek znajdzie swoich odbiorców. Z dużą ciekawością zawsze czekam na kolejne edycje, ponieważ każda daje możliwość poznania nowych ekocudów.
Misją Ekocudów poza łączeniem producentów/dystrybutorów z ich odbiorcami jest edukacja na temat zdrowego stylu życia. Właśnie dlatego stałą częścią każdej edycji są warsztaty i wykłady. Dodatkowo, już po raz drugi podczas warszawskiej edycji, odbył się panel dyskusyjny, w którym udział wzięły: Sylwia Majcher, Sylwia Sikorska, Katarzyna Udrycka, Anna Stokowksa i Anna Komar. Rozmawiały o zero waste, podzieliły się swoją drogą do nie marnowania w różnych obszarach życia. Udzieliły także szeregu drobnych wskazówek, od czego warto zacząć świadome używanie produktów i kupowanie. Panel poprowadziła Dorota Steliga.
Sponsorem wydarzenia po raz kolejny była marka Annabelle Minerals, oferująca mineralne kosmetyki do makijażu.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, joga-joga.pl, napieknewlosy.pl, N jak natura, Piggy PEG, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Co Jest Grane24, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, , Inspirantka, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne kosmetyki, Yoga & Ayurveda, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Businesswoman & Life, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Magazyn Kosmetyki, Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, joga.pl, Kliknij w zdrowie, Zdrowa Lista Zakupów, Zakręcovnia, Ekostyle, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl.
Więcej informacji na:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
Newseria Lifestyle / fot. Joanna Oleszek