Ptak_Waw_CTR_2024
Green Gas Poland

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

1 października 2024
Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi. Ten duet to niezwykła podróż przez różnorodne smaki, które można odkrywać w zaciszu własnego domu.

Dla wielu osób kawa to coś więcej niż zwykły napój – to rytuał, chwila wytchnienia, moment, w którym można zatrzymać się i cieszyć chwilą. Każda filiżanka niesie za sobą historię – od dojrzewania ziaren na plantacjach, po chwilę, gdy są one parzone z myślą o doskonałym smaku, który z nich powstanie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, odbywającego się 1 października, Starbucks przybliża historię niezwykłych ziaren, które otwierają drzwi do świata zupełnie nowych doznań.

Starbacks_milano

Jedno ziarno – dwa smaki

Starbucks® Milano Duetto to zaskakujący pomysł jak pokazać to w czym Starbucks jest ekspertem od lat – pasję do kawy, a jednocześnie różnorodność i innowacyjny koncept. Te same ziarna, dwa rodzaje palenia, dwa zupełnie różne smaki.

Starbucks® Milano Sole to lekkość i świeżość jasnego palenia. Wyobraź sobie filiżankę tętniącej życiem mediolańskiej kultury picia kawy. Ukryte w niej soczyste nuty słodkiego granatu i waniliowego kremu pobudzają do działania i dają energię. W kontraście do niej powstała Starbucks® Milano Luna - ciemniejsza, głębsza, pełna tajemnicy. Zainspirowana nocnym klimatem Mediolanu, z wyrazistym smakiem trufli z ciemnej czekolady i czarnego orzecha, zaprasza do chwili refleksji i spokoju.

Obie mieszanki powstały z ziaren pochodzących z regionów Nariño w Kolumbii i Sumatry w Indonezji – miejsc, gdzie unikalny klimat i tradycje uprawy kawy tworzą warunki idealne dla uzyskania najpełniejszych aromatów.

„Kawa to podróż, która zaczyna się na plantacjach, a kończy w naszych kubkach – pełnych aromatu, smaku i historii.” - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. - „Każdy łyk Starbucks® Milano Sole i Starbucks® Milano Luna to staranna praca plantatorów, dzięki której ziarna przekształcają się w niezwykły napój, będący opowieścią o pasji i dbałości o każdy szczegół. To dzięki nim codziennie możemy realizować naszą misję - umożliwić każdemu z naszych Gości odkrywanie magii kawy na nowo.”

Celebracja wyjątkowego napoju

Międzynarodowy Dzień Kawy to idealna okazja, aby zabrać ten wyjątkowy duet do domu i móc delektować się nim zawsze, gdy mamy na to ochotę. A dla miłośników bardziej sezonowych aromatów, Starbucks przygotował również mieszankę Starbucks™ Autumn Blend™ 2024. Dzięki wyraźnym nutom kandyzowanych orzechów, idealnie pasuje do długich, chłodnych wieczorów i chwil spędzonych pod kocem z ulubioną książką czy serialem.

Dodatkowo z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, członkowie programu lojalnościowego Starbucks® Rewards, którzy zdecydują się na zakup jednej z kaw z edycji Starbucks® Milano Duetto w październiku, otrzymają 40 dodatkowych bonusowych gwiazdek, przybliżających ich do uzyskania darmowego napoju. Co więcej, w dniach 30 września – 6 października, również przy zakupie dowolnej kawy Starbucks® Milano Duetto, można kupić kubek wielorazowego użytku REUSABLE CUP za jedyne 9 zł!

Starbacks_milano

Niezależnie od tego, czy szukasz idealnej kawy na dobry początek dnia, czy na wieczorną chwilę relaksu, w Starbucks zawsze znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź najbliższą kawiarnię już 1 października i celebruj Dzień Kawy tak, jak lubisz!

## #

Informacja o Starbucks 

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook. 

Informacja o AmRest 

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu 

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pu...

52,6% Polaków chce przywrócenia handlu we wszystkie niedziele w roku, tak jak wy...

Niemcy wprowadziły tymczasowe kontrole na wszystkich granicach lądowych, aby – j...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę