Ptak_Waw_CTR_2024

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

1 października 2024
Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi. Ten duet to niezwykła podróż przez różnorodne smaki, które można odkrywać w zaciszu własnego domu.

Dla wielu osób kawa to coś więcej niż zwykły napój – to rytuał, chwila wytchnienia, moment, w którym można zatrzymać się i cieszyć chwilą. Każda filiżanka niesie za sobą historię – od dojrzewania ziaren na plantacjach, po chwilę, gdy są one parzone z myślą o doskonałym smaku, który z nich powstanie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, odbywającego się 1 października, Starbucks przybliża historię niezwykłych ziaren, które otwierają drzwi do świata zupełnie nowych doznań.

Starbacks_milano

Jedno ziarno – dwa smaki

Starbucks® Milano Duetto to zaskakujący pomysł jak pokazać to w czym Starbucks jest ekspertem od lat – pasję do kawy, a jednocześnie różnorodność i innowacyjny koncept. Te same ziarna, dwa rodzaje palenia, dwa zupełnie różne smaki.

Starbucks® Milano Sole to lekkość i świeżość jasnego palenia. Wyobraź sobie filiżankę tętniącej życiem mediolańskiej kultury picia kawy. Ukryte w niej soczyste nuty słodkiego granatu i waniliowego kremu pobudzają do działania i dają energię. W kontraście do niej powstała Starbucks® Milano Luna - ciemniejsza, głębsza, pełna tajemnicy. Zainspirowana nocnym klimatem Mediolanu, z wyrazistym smakiem trufli z ciemnej czekolady i czarnego orzecha, zaprasza do chwili refleksji i spokoju.

Obie mieszanki powstały z ziaren pochodzących z regionów Nariño w Kolumbii i Sumatry w Indonezji – miejsc, gdzie unikalny klimat i tradycje uprawy kawy tworzą warunki idealne dla uzyskania najpełniejszych aromatów.

„Kawa to podróż, która zaczyna się na plantacjach, a kończy w naszych kubkach – pełnych aromatu, smaku i historii.” - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. - „Każdy łyk Starbucks® Milano Sole i Starbucks® Milano Luna to staranna praca plantatorów, dzięki której ziarna przekształcają się w niezwykły napój, będący opowieścią o pasji i dbałości o każdy szczegół. To dzięki nim codziennie możemy realizować naszą misję - umożliwić każdemu z naszych Gości odkrywanie magii kawy na nowo.”

Celebracja wyjątkowego napoju

Międzynarodowy Dzień Kawy to idealna okazja, aby zabrać ten wyjątkowy duet do domu i móc delektować się nim zawsze, gdy mamy na to ochotę. A dla miłośników bardziej sezonowych aromatów, Starbucks przygotował również mieszankę Starbucks™ Autumn Blend™ 2024. Dzięki wyraźnym nutom kandyzowanych orzechów, idealnie pasuje do długich, chłodnych wieczorów i chwil spędzonych pod kocem z ulubioną książką czy serialem.

Dodatkowo z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, członkowie programu lojalnościowego Starbucks® Rewards, którzy zdecydują się na zakup jednej z kaw z edycji Starbucks® Milano Duetto w październiku, otrzymają 40 dodatkowych bonusowych gwiazdek, przybliżających ich do uzyskania darmowego napoju. Co więcej, w dniach 30 września – 6 października, również przy zakupie dowolnej kawy Starbucks® Milano Duetto, można kupić kubek wielorazowego użytku REUSABLE CUP za jedyne 9 zł!

Starbacks_milano

Niezależnie od tego, czy szukasz idealnej kawy na dobry początek dnia, czy na wieczorną chwilę relaksu, w Starbucks zawsze znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź najbliższą kawiarnię już 1 października i celebruj Dzień Kawy tak, jak lubisz!

## #

Informacja o Starbucks 

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook. 

Informacja o AmRest 

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne. Więcej informacji na stronie: www.amrest.eu 

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

9 października w Parlamencie Europejskim europosłowie wraz premierem Węgier Vikt...

Na różnych etapach życia nasze zapotrzebowanie na składniki odżywcze ulega zmian...

Związek Zawodowy Rolnictwa "Korona" zwrócił się do przewodniczącego sejmowej kom...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę