aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

DEUTZ-FAHR serii 5DF/DS/DV TTV Stage V – niekwestionowany lider w sadzie

7 czerwca 2022
DEUTZ-FAHR serii 5DF/DS/DV TTV Stage V – niekwestionowany lider w sadzie

Nowe modele 5DF/DS/DV Stage V z napędem bezstopniowym TTV to idealny wybór nie tylko do sadu, winnicy, może to być także maszyna do prac zwiąanych z architekturą krajobrazu. Co więcej, wyposażenie i parametry sprawiają, że świetnie radzi sobie także w firmach komunalnych. Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V maksymalizuje wydajność prac, oferując przy tym niezrównaną precyzję sterowania. Nigdy dotąd w ciągniku specjalistycznym nie zastosowano tak wielu zaawansowanych rozwiazań technicznych. Wszystko to dla uzyskania znakomitych osiągów i najwyższego poziomu komfortu i bezpieczeństwa. Stopień zaawansowania technologicznego i duża ergonomia nowych modeli 5DF/DS/DV TTV Stage V maksymalizują wydajność ogólną ciągnika.

 

Oznaczenia modeli informują o szerokości całkowitej ciągnika. Modele serii 5DF TTV są największe w gamie i mają szerokość 1,6 metra. Modele 5DS TTV to ciągniki o szerokości całkowitej 1,3 metra. Najwęższa seria 5DV TTV oferuje szerokość zewnętrzną wynoszącą 1,15 metra. Podane szerokości dotyczą standardowych ustawień kół. W każdym przypadku możliwa jest regulacja rozstawu kół. Niezależnie od wersji – nowe modele ciągników sadowniczych zapewniają bardzo małą średnicę zawracania, co jest szczególnie przydatne w pracach w sadzie.

 

Kompaktowe, 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion 35 i 45 Stage V są jeszcze mocniejsze i bardziej ekonomiczne niż ich poprzednia generacja. Silniki wyposażono w układ wtryskowy Common Rail o maksymalnym ciśnieniu wtrysku do 2000 bar, wtryskiwacze z 7-otworkowymi dyszami, elektronicznie sterowany wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, filtr powietrza PowerCore wykonany w technologii nano-włókien. Funkcja Boost zapewnia dodatkową moc w określonych warunkach roboczych. Zwarty układ oczyszczania spalin umożliwił zachowanie takich samych wymiarów zewnętrznych ciągnika, jak w przypadku poprzedniej generacji tych modeli, wyposażonych w silniki Stage III B. Zapewnia to doskonałą widoczność z fotela operatora. Nowa generacja modeli zapewnia także wyższy niż dotychczas moment obrotowy i moc. Najmocniejszy z modeli oferuje moc maksymalną wynoszącą nawet 126 KM przy uruchomionej funkcji Boost.

 

Układ napędowy TTV płynnie przenosi napęd na koła w każdych warunkach. Maksymalna prędkość jazdy 40 km/h jest osiągana przy obrotach silnika zredukowanych do poziomu 1570 obr./min. Na podłokietniku zintegrowanym z fotelem operatora, zamontowano joystick MaxCom, który umożliwia sterowanie funkcjami układu napędowego, hydrauliki i podnośnika przy użyciu jednej ręki. Bogata oferta konfiguracji WOM zapewnia niezrównaną wszechstronność i wydajność ciągnika we współpracy z maszynami aktywnymi. Wymienne końcówki wałka WOM, funkcja AutoWOM do automatycznego włączania i wyłączania napędu wałka w zależności od położenia ramion podnośnika tylnego oraz modulowany start wałka należą do wyposażenia standardowego. Ciągniki są standardowo wyposażone w trzy prędkości WOM: 540-540ECO-1000 obr./min, natomiast w opcji dostępny jest WOM synchro oraz przedni WOM o prędkości 1000 obr./min.

 

Modele nowej serii 5DF/DS/DV TTV Stage V wyposażono także w nowoczesne osie przednie oraz układy hamulcowe. Opcjonalna, hydropneumatyczna, amortyzowana oś wielo-wahaczowa z aktywnym systemem tłumienia drgań, zapewnia niezrównany komfort jazdy i stabilność ciągnika w trakcie jazdy. Układ sterowania obejmuje funkcję Anti-Dive, która zapobiega nagłemu pochylaniu się ciągnika do przodu podczas hamowania, oraz Anti-Roll, która automatycznie dostosowuje ciśnienie w siłownikach układu amortyzacji podczas pokonywania zakrętów. W standardzie montowane są hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Układ hamulcowy PowerBrake zasila olej przekładniowy pod wysokim ciśnieniem. Napęd na cztery koła oraz pełna (100%) blokada mechanizmów różnicowych, sterowane są elektrohydraulicznie za pomocą przycisków.

 

Wydajny układ hydrauliczny wyposażony jest w zależności od wersji w pompę zębatą o stałej wydajności 84 l/min lub pompę tłoczkową o zmiennej wydajności Load-Sensing do 100 l/min. Pompa LS zapewnia wydatek oleju na poziomie 70 l/min już przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej zaledwie 1350 obr./min, co umożliwia efektywną pracę z maszynami napędzanymi hydraulicznie, wymagającymi dużej ilości oleju nawet przy niższych obrotach silnika. Ciągniki mogą być wyposażone w maksymalnie 5 obwodów z tyłu, 4 obwody centralne o dużym wydatku oleju (przy słupku kabiny z przodu) i 3 dodatkowe obwody zdublowane z tyłu. Wszystkie obwody sterowane są elektronicznie za pomocą przełączników. Wszystkie oferują możliwość regulacji wydatku i czasu podawania oleju. Wszystkie modele standardowo wyposażono w gniazda wolnego powrotu oleju. W ciągnikach wyposażonych w pompę Load-Sensing, oferowany jest układ Power Beyond. Tylny podnośnik sterowany elektronicznie wyposażono dodatkowo w przyciski sterowania na lewym, tylnym błotniku. Tylny podnośnik posiada również aktywną funkcję amortyzacji drgań. W modelach serii 5DF TTV podnośnik oferuje udźwig 3800 kg, natomiast węższe modele 5DS TTV i 5DV TTV posiadają podnośnik o udźwigu 2600 kg. Opcjonalny podnośnik przedni ma udźwig 1500 kg.

 

Do wyboru są 3 wersje kabiny. Wszystkie mają konstrukcję czterosłupkową i w zależności od modelu, różnią się szerokością i wysokością błotników. Wszystkie warianty kabin oferują ergonomicznie zaprojektowane i wyjątkowo wygodne stanowisko pracy operatora. Całkowicie płaska podłoga zwiększa przestrzeń. Deska rozdzielcza z wyświetlaczem regulowana jest razem z kołem kierownicy, co zapewnia optymalną widoczność wyświetlacza InfoCentrePro. Dla użytkowników oczekujących najwyższego poziomu technologii dostępny jest również 8-calowy iMonitor. Nowe kabiny dostępne są z systemem filtracji kategorii 4 zapewniającym skuteczną ochronę podczas wykonywania zabiegów ochrony roślin pestycydami, a nowy dach z otwieranym panelem tylnym gwarantuje dobry podgląd na uniesiony podnośnik z paletą.

 

Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V dostępna jest z dużym wyborem produktów i usług cyfrowych, które sprawiają, że praca jest nie tylko bardziej wydajna, ale także mniej męcząca. Nowa seria 5DF/DS/DV TTV Stage V, może być wyposażona w takie funkcje, jak w pełni zintegrowane systemy rolnictwa precyzyjnego z automatycznym prowadzeniem czy obsługę maszyn z wykorzystaniem standardu komunikacji ISOBUS. Dodatkowo dostępna jest fabryczna aplikacja do zarządzania danymi i zarządzania flotą.

 

Nowe modele serii 5DF/DS/DV TTV Stage V są w aktualnej ofercie Autoryzowanych Dealerów marki Deutz-Fahr na terenie kraju. Przedstawiciele handlowi, korzystając z zaawansowanego konfiguratora przygotowują oferty, dopasowane do indywidualnych wymagań klientów. Bogato wyposażone, zaawansowane technicznie modele 5DF TTV Stage V dostępne są w cenie od 293 000 złotych netto.

Link do strony www: KLIKNIJ LINK


Informacja o DEUTZ-FAHR

DEUTZ-FAHR to czołowa niemiecka marka, twórca wiodących nowoczesnych technologii dla rolnictwa . Gama modeli DEUTZ-FAHR to świadectwo kierunku, w którym zmierza nowoczesne rolnictwo. Produkcja, którą charakteryzuje myślenie w kategoriach wydajności i uniwersalności, opiera się w znacznym stopniu o wewnętrzną produkcję. DEUTZ-FAHR to ciągniki i kombajny o sprawdzonej jakości i osiągach. Gama modeli obejmuje ciągniki rolnicze z silnikami o mocy od 50 do 340KM i kombajny zbożowe o mocy do 395KM. Serce marki DEUTZ-FAHR znajduje się w Lauingen (Niemcy), gdzie w najnowocześniejszym w Europie zakładzie produkowane są wysokowydajne ciągniki, mające zaspokajać potrzeby rolników na całym świecie.

www.deutz-fahr.com

 

Informacje o SDF

SDF to międzynarodowy koncern z siedzibą we włoskim Treviglio (BG), jeden z wiodących na świecie producentów ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych i silników wysokoprężnych. Prowadzi dystrybucję swoich produktów pod markami DEUTZ-FAHR, Same, Lamborghini Trattori, Hürlimann i Grégoire. Gama ciągników obejmuje modele o mocy od 50 do 336 KM, zaś gama kombajnów zbożowych – modele z silnikami o mocy do 395 KM. Na przestrzeni prawie stuletniej historii firma była jednym z głównych motorów napędowych mechanizacji sektora rolniczego, inicjatorem procesu internacjonalizacji oraz siłą napędową cyfrowej transformacji rolnictwa. Obecnie produkuje „inteligentne ciągniki” dla zwiększenia ich wydajności w kontekście Rolnictwa 4.0. Grupa SDF posiada 8 zakładów produkcyjnych, 13 oddziałów, 2 spółki joint venture i jest reprezentowana przez 155 importerów oraz ponad 3100 dealerów. Koncern zatrudnia łącznie ponad 4000 pracowników na całym świecie. W 2021 r. Grupa odnotowała przychód o wartości 1481 mln Euro oraz EBITDA na poziomie 10,8%. www.sdfgroup.com

 

Biuro prasowe DEUTZ-FAHR Polska


POWIĄZANE

Wczoraj o godzinie 9.00 odbyła się rozprawa w Sądzie Okręgowym w Szczecinie. Rol...

Ukrińskie media rozpisują się o wywiadzie, jakiego udzieliła Monika Piątkowska, ...

W epoce cyfrowej, gdzie przechowywanie danych w chmurze staje się coraz bardziej...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę