Patriotyzm konsumencki jest wielką szansą na poprawienie polskiej gospodarki. Polskim firmom ciężko jest przebić się poza granice naszego kraju i rozwinąć działalność na rynku międzynarodowym.
- Czym jest to spowodowane? Zwykle mniejszymi możliwościami przetwórczymi lub niższym budżetem na działania promocyjne, które sprawiają, że ciężko jest im konkurować ze światowymi gigantami. To dlatego warto wspierać rodzimych przetwórców, zwłaszcza tych, którzy posiadają naprawdę dobre produkty - zauważa Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.
- Cykoria S.A. rozwinęła się dzięki patriotyzmowi konsumentów. Nasi klienci od 1882 roku kupują przyprawy oraz dodatki do ciast i deserów z logo marki, która utożsamiana jest nie tylko z polską firmą, ale także z dobrą jakością, atrakcyjną ceną i niezmiennym składem. Rodzime wsparcie przełożyło się na większą sprzedaż, co pozwoliło na dokonanie inwestycji i uruchomienie najnowocześniejszych linii technologicznych, dzięki których konsumenci otrzymują najwyższej jakości produkty - podkreśla ekspert.
Biuro prasowe Cykoria S.A.