Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Cykoria – polska marka z tradycjami

12 maja 2017
Cykoria – polska marka z tradycjami

Patriotyzm konsumencki jest wielką szansą na poprawienie polskiej gospodarki. Polskim firmom ciężko jest przebić się poza granice naszego kraju i rozwinąć działalność na rynku międzynarodowym.

- Czym jest to spowodowane? Zwykle mniejszymi możliwościami przetwórczymi lub niższym budżetem na działania promocyjne, które sprawiają, że ciężko jest im konkurować ze światowymi gigantami. To dlatego warto wspierać rodzimych przetwórców, zwłaszcza tych, którzy posiadają naprawdę dobre produkty - zauważa Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.

- Cykoria S.A. rozwinęła się dzięki patriotyzmowi konsumentów. Nasi klienci od 1882 roku kupują przyprawy oraz dodatki do ciast i deserów z logo marki, która utożsamiana jest nie tylko z polską firmą, ale także z dobrą jakością, atrakcyjną ceną i niezmiennym składem. Rodzime wsparcie przełożyło się na większą sprzedaż, co pozwoliło na dokonanie inwestycji i uruchomienie najnowocześniejszych linii technologicznych, dzięki których konsumenci otrzymują najwyższej jakości produkty - podkreśla ekspert.

Biuro prasowe Cykoria S.A.


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę