Szczegółowe podsumowanie 2017 roku będziemy mieli dopiero w lutym br, jednak już teraz możemy stwierdzić, że sprzedaż naszych produktów była więcej niż zadowalająca, a eksport kształtował się na podobnym poziomie, jak w roku poprzednim.
Szacujemy, że największą sprzedaż wygenerowały przyprawy jednorodne (pieprz, majeranek, ziele angielskie), typowe mieszanki kuchni polskiej (do kurczaka, karkówki, mięsa mielonego, Smakosz Extra z Natury) oraz popularne dodatki do ciast i deserów (cukry i proszki do pieczenia, kremy i polewy do tortów, żelatyna i inne). Polacy kolejni raz udowodnili, że są tradycjonalistami i lubią znane, sprawdzone produkty i smaki.
Co zadecydowało o takim, a nie innym wyniku? Niewątpliwy wpływ na ten fakt miał patriotyzm konsumencki i lojalność klientów, którzy już od kilkudziesięciu lat kupują nasze przyprawy i dodatki do ciast oraz deserów. To właśnie specjalnie dla nich uruchomiliśmy nasz fanpage Cykoria, który w chwili obecnej ma ponad 1000 aktywnych fanów.
Naszym początkowym celem było zachęcenie Polaków do gotowania, stworzenie platformy z inspirującymi oraz prostymi w przygotowaniu przepisami i wzmocnienie wizerunku marki wśród odbiorców końcowych – mówi Jerzy Kurowski dyrektor ds. handlu i marketingu Cykoria S.A.
– Chcieliśmy być bardziej otwarci na konsumentów i udało się! Nasz fanpage cieszy się coraz większą popularnością a my jesteśmy jeszcze bliżej naszych fanów. Dzięki ich obecności poznajemy ich potrzeby i możemy jeszcze lepiej dostosować się do ich oczekiwań. To właśnie dzięki ich inspiracjom stworzyliśmy dwa, niezwykle popularne produkty: kmin rzymski i paprykę wędzoną, które włączyliśmy do naszego asortymentu przypraw.
Biuro prasowe Cykoria S.A.