Koncepcja nowego produktu to dopiero początek wprowadzenia go na rynek, bo jego dobra rotacja na półce zależy w głównej mierze od oczekiwań konsumentów - mówi Jerzy Kurowski Dyrektor d/s handlu i marketingu CYKORIA S.A.
– To właśnie z tego powodu każdy nasz pomysł konsultujemy z naszymi partnerami handlowymi, którzy są głosem bieżących potrzeb rynku. Nie chcemy bowiem narzucać im nowości, co do których nie będą przekonani, w końcu to od nich w dużej mierze zależy nasza sprzedaż.
W naszej ofercie znajduje się aż 500 rodzajów różnych produktów, więc wprowadzenie kolejnego poprzedza wnikliwa analiza. Także dlatego, że polski konsument jest tradycjonalistą, lubi znane sobie smaki i akceptuje nowy produkt tylko wówczas, kiedy będzie mógł z jego użyciem stworzyć potrawę o niesamowitym smaku, innowacyjnym, ale jednak bliskim tradycji.
Biuro prasowe CYKORIA S.A.