Które produkty najlepiej rotują w wakacje? Co powinno znaleźć się na sklepowych półkach? - Największą sprzedaż w tym okresie odnotowujemy zarówno dla przypraw jednorodnych, jak i mieszanek, zwłaszcza tych, dedykowanych specjalnie na grilla - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.
- Polacy kochają wspólne posiłki, a do takich należy niewątpliwie rodzinne grillowanie. To dlatego nasza uniwersalna przyprawa do grilla charakteryzuje się dużą dynamiką sprzedaży, co sprawia, że warto ją mieć na sklepowej półce. Także dlatego, że jest wolna od konserwantów i sztucznych barwników, a to także jest istotne dla współczesnego konsumenta.
Co jeszcze warto mieć w ofercie swojego sklepu? Z pewnością dodatki do ciast i deserów: galaretki, kisiele oraz śmietanki Śnieżki, które pasują idealnie do letnich deserów. Tegorocznym hitem są także domowe lody w proszku, które pomimo upływu lat doskonale się sprzedają. Potwierdza to Adam Królikowski, właściciel internetowego sklepu www.dodomku.pl, prowadzący sprzedaż także produktów marki Cykoria. – Lody te mają swoich zwolenników i to nie tylko w naszym kraju. Niewątpliwy wpływ na to ma fakt, że są one w proszku, co sprawia, że po kilku minutach miksowania są gotowe do mrożenia, co w dzisiejszych czasach jest niewątpliwą zaletą.
Biuro prasowe Cykoria S.A.