Cykoria, polski producent przypraw oraz dodatków do ciast i deserów rozpoczął w styczniu br intensywną współpracę z blogerami. Poprzez swój kulinarny blog „Gotowanie Jest Proste” firma nawiązała współpracę z pasjonatami gotowania, którzy mieli okazję przetestować we własnej kuchni przyprawy rodzimej marki.
- Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem u zainteresowanych, wzięło w niej udział prawie 40 różnych blogerów, którzy na swoich stronach prezentowali potrawy przyrządzone z użyciem naszych produktów a także polecali te z nich, które spodobały im się najbardziej – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A.
– Akcja okazała się strzałem w dziesiątkę i z pewnością będzie kontynuowana. Opinie naszych konsumentów mają dla nas ogromne znaczenie, bo pozwalają jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb naszych fanów.
Biuro prasowe Cykoria S.A.