Credit Agricole po raz kolejny został partnerem Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, który organizowany jest przez Polską Izbę Mleka. Jak co roku bank przyzna statuetkę „Lidera Ekspansji” za szczególne osiągnięcia na polu wprowadzania nowych produktów na rynek polski i zagraniczny oraz pozyskiwanie zagranicznych rynków zbytu.
Ranking Spółdzielni Mleczarskich ma na celu wyłonienie najprężniej działających podmiotów branży mleczarskiej. - Chcemy motywować uczestników do inwestowania w rozwój, podejmowania nowych inicjatyw, czy też uwzględniania w swojej działalności kwestii takich jak bezpieczeństwo środowiska naturalnego czy podnoszenie kompetencji pracowników” - podkreśla Agnieszka Maliszewska Dyrektor Polskiej Izby Mleka.
W XIV edycji Rankingu Spółdzielni Mleczarskich mogą wziąć udział spółdzielnie mleczarskie oraz przedsiębiorstwa prywatne zajmujące się skupem i przetwórstwem mleka, które zostaną poddane analizie na kilku płaszczyznach. Oprócz standardowej ankiety „Mistrz efektywności ekonomicznej”, firmy mogą wypełnić ankietę dotyczącą społecznej odpowiedzialności biznesu. Z kolei ze względu na rosnące zainteresowanie producentów i przetwórców mleka kwestiami klimatycznymi i środowiskowymi wprowadzona została nowa kategoria -,,Przedsiębiorstwo zielonych rozwiązań”.
Credit Agricole przyzna statuetkę „Lidera Ekspansji” za szczególne osiągnięcia na polu wprowadzania nowych produktów na rynek polski i zagraniczny oraz pozyskiwanie zagranicznych rynków zbytu. Bank aktywnie angażuje się w pomoc przedsiębiorcom w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących międzynarodowej ekspansji i poszukiwania nowych zagranicznych rynków zbytu.
- Wspieramy klientów korporacyjnych w finansowaniu handlu, proponujemy rozwiązania minimalizujące ryzyko związane z międzynarodową wymianą handlową i zapewniamy płynność rozliczeń z tytułu kontraktów międzynarodowych. Oferujemy pełną gamę produktów zabezpieczających realizację i finansowanie kontraktów zawartych z zagranicznymi partnerami. Zachęcam do współpracy - przekonuje Romain Revel, dyrektor pionu klientów korporacyjnych w Credit Agricole.
Kapituła Rankingu dokona analizy danych zawartych w ankietach i wyłoni zwycięzców. Ogłoszenie wyników zestawienia oraz wręczenie nagród zwycięzcom Rankingu nastąpi 9 września, podczas uroczystej gali 18. Międzynarodowego Forum Spółdzielczości Mleczarskiej.
***
Credit Agricole Bank Polska należy do Grupy Crédit Agricole – jednej z 10. największych grup bankowych na świecie. Korzystając z własnego modelu bankowości zorientowanej na klienta, Grupa Crédit Agricole obsługuje ponad 52 mln klientów w 48 krajach na całym świecie w takich obszarach, jak: daily banking, kredyty, płatności czy consumer finance. Jest też ekspertem w obszarze bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.
Credit Agricole jest strategicznym partnerem Forum Spółdzielczości Mleczarskiej i Rankingu Spółdzielni Mleczarskich od 2014 r. Bank aktywnie angażuje się w pomoc przedsiębiorcom w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. W rozwoju relacji i w budowaniu oferty produktowej skierowanej do klientów z segmentu rolnego i rolno-spożywczego, bank korzysta z doświadczeń francuskich Banków Regionalnych Crédit Agricole – historyczny lider bankowości dla rolnictwa i sektora rolno-spożywczego we Francji, Crédit Agricole, chce pozostać bankiem referencyjnym dla tych branż, a także kluczowym graczem na rzecz bezpieczeństwa żywnościowego w Europie, poprzez obsługę wszystkich uczestników łańcucha wartości: produkcji, handlu, przetwórstwa i detalu. Dlatego Crédit Agricole nieustannie poszerza swoją wiedzę specjalistyczną, aby wyjść naprzeciw współczesnym wyzwaniom tych sektorów gospodarki.
Polska Izba Mleka