Ograniczenia związane z rozwijającą się epidemią koronawirusa mogą utrudniać realizację przeglądów budowlanych, dlatego Concordia Polska Grupa Generali dostosowuje swoje wymogi do tych okoliczności. Jeżeli klient posiadający ubezpieczenie domu i ubezpieczenie rolne nie będzie mógł zrealizować okresowych przeglądów i na skutek ich braku powstaną szkody, Concordia będzie za nie odpowiadać.
- Mamy świadomość, że w związku z ograniczeniem kontaktów społecznych, wystąpić mogą trudności z wypełnieniem przez klientów obowiązku okresowego przeglądu instalacji wymaganego prawem budowlanym. Biorąc to pod uwagę, podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu stosowania w ubezpieczeniach mieszkaniowych i rolnych wyłączenia odpowiedzialności za szkody powstałe bezpośrednio na skutek braku wykonania okresowych przeglądów określonych w prawie budowlanym - wyjaśnia Arkadiusz Wiśniewski, członek Zarządu Concordia Polska Grupa Generali.
Concordia Polska rezygnuje z tego wymogu okresowo - do 30 czerwca br. Ułatwienie to dotyczy klientów posiadających ubezpieczenie Concordia Dom, Concordia Mój Dom, Concordia Agro i Concordia Plus.
- Chcemy być dla rolników realnym wsparciem w prowadzeniu gospodarstwa, szczególnie wtedy, kiedy najbardziej nas potrzebują, dlatego dostosowujemy nasze rozwiązania do obecnych okoliczności. Jeżeli pojawią się dodatkowe potrzeby będziemy reagować na bieżąco – zaznacza Arkadiusz Wiśniewski.
infowire.pl