O minionym roku i nadchodzących trendach w branży dyskutować będą uczestnicy Forum Rynku Kawiarni - Cukierni – Lodziarni Sweets & Coffee 2016. Wśród nich będą również przedstawiciele MJM Group, reprezentujący markę Choice.
Stworzony w 2011 roku Choice to sieć czekoladziarnio-lodziarni w siedmiu miastach Polski. Lody i pralinki produkowane są w nich ręcznie, wyłącznie z naturalnych składników. W poprzednich latach Choice został już doceniony przez branżę jako zwycięzca w kategorii „nowatorska strategia marketingowa” w konkursie Food Business Awards 2014. W ubiegłym roku Choice został także najlepszą cukiernią oraz lodziarnią działająca w sieci – takie tytuły dostał w prestiżowym konkursie Sweets & Coffee Awards 2015, zorganizowanym na zakończenie targów Sweets & Coffee. - W tym roku również powalczymy o laury. Ciężko pracujemy na najwyższą jakość i mam nadzieję, że zostanie to docenione – mówi Marta Załęska, dyrektor zarządzająca MJM Group.
Targi Sweets&Coffee Awards zaplanowano na 24 maja w warszawskim Sheratonie.
Newseria Biznes