Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Brześć po raz kolejny promuje swoje produkty na targach ISM w Kolonii

19 stycznia 2018
Brześć po raz kolejny promuje swoje produkty na targach ISM w Kolonii

Kolejny rok z rzędu firma Brześć weźmie udział w jednym z największych i najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w branży słodyczy i przekąsek. Tegoroczna, 48. edycja targów ISM w Kolonii odbędzie się w dniach 28–31 stycznia. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego w ten sposób będzie promować swoją markę eksportową oraz zapoznawać się z najnowszymi trendami w branży.

 

W Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM udział weźmie ponad 1 600 wystawców z 60 krajów. Wśród najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników nie zabraknie reprezentacji rodzimych przedsiębiorstw. Coroczne targi to doskonała okazja do promocji oferty firmy, pozyskania nowych kontaktów handlowych oraz rozwijania relacji z dotychczasowymi kontrahentami, jak również do obserwacji trendów i nowości w branży.

 

Jak co roku podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną produkty Zakładu Produkcji Cukierniczej Brześć. Rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy. Artykuły z ciasta ptysiowego zostaną zaprezentowane pod brandem marki eksportowej – Crispico. – Od premiery naszej marki eksportowej, która miała miejsce w listopadzie 2016 roku, staramy się zwiększyć świadomość zagranicznych konsumentów odnośnie naszych rodzimych produktów oraz budować silną, międzynarodową firmę. Targi odbywające się w Kolonii są do tego doskonałą okazją. To również szansa na budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami. Jest to istotne zwłaszcza w czasach, gdy na polskim rynku słodyczy coraz silniejsza staje się wewnętrzna konkurencja – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

 

Firma od lat w swojej strategii rozwoju stawia na eksport, czemu służyć ma regularna obecność na najważniejszych, międzynarodowych targach dedykowanych przemysłowi spożywczemu. Produkty Brześcia są obecnie dystrybuowane na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

 

Stoisko firmy Brześć pod numerem C039 będzie można znaleźć w hali 11.1.


 

ZPC Brześć istnieje od 1984 roku i specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciasta drożdżowe, ciasteczka kruche i francuskie. Produkty Brześcia są eksportowane na kilka kontynentów, trafiając do konsumentów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.


 

Biuro prasowe ZPC Brześć


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę