Czy jest ktoś, kto nie kocha klasycznego Brownie o intensywnie czekoladowym smaku? Brownie, które przenosi nas w inny wymiar przyjemności? Na pewno nie wśród prawdziwych fanów czekolady! Wyzwaniem może być jedynie brak czasu na jego upieczenie. Ale czy na pewno? Otóż nie! Dzięki firmie Mondelēz International powstało pierwsze Brownie dla zabieganych, które wzbogaci portfolio ciastek Milka.
W dzisiejszym zabieganym świecie chwila wytchnienia to rzadkość. Dlatego po ciężkim dniu pracy lubimy usiąść wygodnie w fotelu, obejrzeć ulubiony serial czy spędzić chwilę z bliskimi. Czasem chcemy odłożyć na bok domowe obowiązki i po prostu się zrelaksować. Jak? Najchętniej z czymś zaskakująco pysznym. Ponad 1/3 Polaków przyznaje, że ich ulubioną przyjemnością w trakcie dnia jest zjedzenie czegoś słodkiego.[1] O czym to świadczy? O tym, że miły wieczór najlepiej połączyć z idealną przekąską. Wśród najczęściej wybieranych przez Polaków słodkości znajduje się fenomenalne Brownie, tak pyszne, że jeszcze dwa wieki temu było uznawane za grzeszną przyjemność. Ale, żeby je zjeść trzeba je jeszcze upiec… Czy na pewno?
W odpowiedzi na potrzeby zabieganych Polaków oraz ich zamiłowanie do fenomenalnego, amerykańskiego ciastka, Milka wprowadziła zupełnie nowy produkt – Milka Choco Brownie: miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.
Milka Choco Brownie świetnie sprawdza się w chwilach relaksu i odpoczynku. To wyjątkowa propozycja na błogi moment dla siebie – bez zbędnych minut w kuchni, bez sprzątania i zastanawiania się, czy ciasto tym razem się uda.
Dzięki praktycznej formie Milka Choco Brownie jest zawsze na wyciągnięcie ręki. Możemy sięgnąć po wygodne opakowanie 150 g – zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek (dostępne w szerokiej dystrybucji) lub po pojedynczo pakowane ciastko 50 g (dostępne wyłącznie w sieci Żabka).
Obecnie szukamy produktów, które wpisują się w nasz styl życia. W natłoku obowiązków, sięgamy po rozwiązania, które pozwalają nam zaoszczędzić czas, ale też z sukcesem zastępują nasze ulubione wypieki. Dlatego też, w odpowiedzi na gusta Polaków, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Milka Choco Brownie: idealnej nagrody po ciężkim dniu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Choco Brownie.
[1] Badanie Czy zabiegani Polacy mają czas na przerwę? SW Research 2018, N = 583.
Newseria Lifestyle