aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Bridgestone przedstawia nową oponę do kombajnów – VT-COMBINE

7 marca 2017
Bridgestone przedstawia nową oponę do kombajnów  – VT-COMBINE

Bridgestone, największy producent opon na świecie, rozszerzył asortyment wysokowydajnych opon rolniczych klasy premium o całkowicie nową oponę VT-COMBINE. Opona została zaprojektowana pod kątem cyklicznych operacji polowych (CFO) i posiada lepszą charakterystykę ugięcia (IF), dzięki czemu oferuje większą aż o 20 proc. nośność w porównaniu z tradycyjnymi standardowymi oponami zgodnymi z normami ETRTO.


Nowa, innowacyjna opona umożliwia pracę z prędkością 15 km/h zamiast 10 km/h – właściwych dla opon tradycyjnych – co pozwala na efektywne wykorzystanie czasu podczas krytycznego okresu prac sezonowych. VT-COMBINE charakteryzuje się wysoką nośnością, doskonałymi właściwościami trakcyjnymi, które wynikają z nowego opatentowanego wzoru bloków bieżnika, oraz zwiększoną trwałością i komfortem. Dzięki osiąganemu mniejszemu ugniataniu gleby, pomaga zwiększyć produktywność, chroniąc jednocześnie jej żyzną warstwę uprawną1.

 

Podczas żniw rolnicy muszą działać szybko i efektywnie. Mamy dla nich dobrą wiadomość. Opona VT-COMBINE przed wejściem na rynek została poddana testom na trzech kontynentach przez okres trzech pełnych sezonów i uzyskała bardzo dobre wyniki. Efekt to większa nośność przy niższym ciśnieniu i większej powierzchni kontaktu z podłożem, które umożliwiają rolnikom zminimalizowanie ubicia gleby, wpływające na wysokość plonów w latach następnych” – powiedział Mark Sanders, General Manager Agricultural/Original Equipment and Replacement w Bridgestone Europe.

 


Wysoka nośność

Nowa opona Bridgestone VT-COMBINE została opracowana tak, by wzmocnić jej stabilność i trakcję, nawet na mocno nachylonym terenie. Dzięki technologii IF opona VT-COMBINE może mieć mniejsze ciśnienie, co umożliwia rolnikom zwiększenie ładunku nawet o 55 proc. (norma IF CFO)2.


Doskonała trwałość

Najbardziej zaawansowane materiały, wzory i technika budowy, zaprojektowane i opracowane w Bridgestone European Technical Centre, gwarantują doskonałą trwałość i długi okres użytkowania w warunkach dużych i stale zmieniających się obciążeń. Przyczynia się do tego wzmocniona konstrukcja osnowy, ściana boczna o dużej elastyczności oraz opatentowana solidna drutówka S-LINE. Sześciowarstwowa budowa opony eliminuje z kolei potrzebę użycia stalowego opasania, co zapewnia doskonałe amortyzowanie uderzeń, dobrą odporność na przebicia i łatwą naprawę.


Imponująca trakcja

Stabilna i niezawodna trakcja VT-COMBINE na różnych nawierzchniach ułatwia prace żniwne nawet w trudnym terenie i niesprzyjających warunkach pogodowych. Opatentowany nowy wzór klocków bieżnika minimalizuje zniszczenia gleby i zapewnia dobrą trakcję. Opony Bridgestone VT-COMBINE sprawdzają się równie dobrze na nierównych powierzchniach, na pochyłościach czy na podmokłym terenie.


Małe ugniatanie gleby

Opona VT-COMBINE została opracowana pod kątem zmaksymalizowania powierzchni kontaktu z gruntem przy małym ciśnieniu, co minimalizuje ingerencję w glebę i chroni jej żyzność na kolejne sezony.


Komfort i uniwersalność

Innowacyjny wzór bieżnika i konstrukcja osnowy opon Bridgestone VT-COMBINE zostały zoptymalizowane tak, aby uzyskać komfort i bezpieczeństwo kierowcy pracującego na różnych typach kombajnów. Elastyczna ściana boczna pochłania wstrząsy, a dłuższe klocki bieżnika zapewniają płynność jazdy, nawet na drodze, bez nadmiernych wibracji czy hałasu.


Zaprojektowana do kombajnów rolniczych opona VT-COMBINE sprawdza się także w przypadku innych rodzajów maszyn, takich jak silosokombajny, kopaczki do ziemniaków i buraków cukrowych. Opona jest obecnie dostępna w 11 rozmiarach.

 

1W porównaniu z tradycyjnymi standardowymi oponami z ciśnieniem zalecanym przez Bridgestone (np. 900/60R32 Conventional a IF900/60R32 CFO VT-COMBINE).

2 W porównaniu z tradycyjnymi standardowymi oponami z ciśnieniem zalecanym przez Bridgestone (np. 900/60R32 Conventional vs. IF900/60R32 CFO VT-COMBINE) dla obciążenia 13175 kg przy prędkości operacji cyklicznych w polu. Dodatkowe obciążenie w operacjach cyklicznych nie jest dozwolone przy nachyleniu terenu przekraczającym 11° (20 proc.).

Biuro prasowe Bridgestone Europe SA Oddział w Polsce


POWIĄZANE

Już za moment rozpocznie się długo wyczekiwany gorący sezon wakacyjny. Z pomocą ...

Nieustannie pojawiają się nowe informacje o przypadkach, w których oszuści wykor...

Wiele osób posiadających rezydencję podatkową Abu Zabi, Dubaju czy innego emirat...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę