W ramach kampanii "Czas na polskie superowoce!" organizowane są 3 weekendowe akcje zapraszające konsumentów w całej Polsce na piwa truskawkowe, malinowe oraz porzeczkowe. To prawdziwa „jagodowa sztafeta” trzech szalenie lubianych przez piwowarów owoców. 13-16 czerwca zapraszamy na Weekend piw truskawkowych, 18-21 lipca - Weekend piw malinowych oraz 29 sierpnia - 1 września – na Weekend piw porzeczkowych.
- Promujemy modną branżę, która stawia na jakość i przetwarza owoce jagodowe. Przybliżamy miłośnikom owoców jagodowych kraft i zapraszamy do najlepszych pubów. Wzrost świadomości dynamicznego rozwoju polskiego piwowarstwa rzemieślniczego jest ważny, dla wszystkich którzy promują jakościowe podejście do życia. Naturalne produkty, smakową otwartość i kreatywność. Organizacja weekendów piw owocowych to okazja do poszerzenia rynku, zaproszenia do pubów nowych ludzi, poznania owocowej oferty. Liczymy, że projekt spodoba się i na stałe wpisze w letni kalendarz
- mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Lista będzie sukcesywne uaktualniana.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Jagodowe piwa rzemieślnicze promuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw wraz ze Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Krajowym Stowarzyszeniem Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów MiniKiwi. Projekt jest realizowanu we współpracy z Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej, przy wsparciu Fundacji Promocji Polskiej Borówki. Promocja jagodowego kraftu jest częścią kampanii „Czas na polskie superowoce!”, finansowanej z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Jej kluczowym wydarzeniem będzie 1 LIPCA – Dzień Owoców – święto wszystkich, którzy promują owoce i sukcesy Polaków. Tegoroczne obchody odbędą się pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Marszałka Województwa Mazowieckiego, Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach oraz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.
Informacja na temat kampanii do umieszczenia w Wydarzeniach na Facebook'u
Współorganizatorem naszego wydarzenia jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej SPBA, Fundacja Promocji Polskiej Borówki, Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej oraz Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi. Promocja jagodowego kraftu jest częścią kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Razem można więcej! ����
Dużo więcej o jagodowej sztafecie i walorach codziennej konsumpcji filiżanki truskawek na http://latozborowkami.pl/releases/truskawka
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw