Europejski rynek produktów z CBD przeżywa dynamiczny rozkwit – według prognoz, w 2030 roku może osiągnąć wartość bagatela 8,7 mld euro [1]. W świetnej formie jest również polski rynek, na co wpływ mają m.in. idealne położenie geograficzne czy wciąż rozwijająca się przez rodzimych producentów oferta. Polska już dziś jest jednym z szybciej rozwijających się rynków CBD na świecie. Według raportu „The Poland Cannabis White Paper” sprzedaż nad Wisłą może sięgnąć w 2028 roku nawet 2 mld euro [2]. Czy dla polskich producentów oznacza to realną szansę na podbicie europejskiego rynku?
Made in Poland, czyli wysoka jakość za rozsądną cenę
[1: Raport IHS Markit ,,EU Hemp Markets: Market sizes and growth forecasts 2021”]
[2: Raport Prohibition Partners „The Poland Cannabis White Paper”]
[3: https://finanse.wp.pl/polacy-szturmuja-sklepy-z-olejkami-cbd-ich-sprzedaz-wzrosla-o-80-proc-6602427770112544a ]
[4: https://newfrontierdata.com/cannabis-insights/five-key-findings-from-new-frontier-datas-european-cbd-survey/ ]
[5: Raport PRM “Rynek HoReCa w Polsce 2020”]
HempKing to polski producent wyrobów na bazie konopi siewnych, którego flagowym produktem są olejki o pełnym spektrum fitoskładników. Od 2017 roku oferuje naturalne produkty z czystymi składami, wyrabiane z najwyższej jakości konopi uprawianych w Polsce. Aktualnie oprócz olejków z fitoskładnikami, w portfolio marki znajdują się także m.in. kosmetyki, żywność oraz suplementy diety. Siedziba firmy mieści się w Białymstoku, a produkty można nabyć w jej sklepie internetowym, a także w sklepach stacjonarnych ze zdrową żywnością, aptekach, hurtowniach, miejscach sprzedaży suplementów dla sportowców czy u dietetyków. Misją HempKing jest promowanie świadomego i zdrowego stylu życia, a także zachęcanie do korzystania z dobrodziejstw natury.
Biuro prasowe HempKing