Celem kampanii jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.
Wystartowała właśnie kontynuacja kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil” marki Big-Active. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto, spoty reklamowe pojawią się w Internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VOD.
Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych o unikalnych smakach malina z marakują oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.
– Początek 2016 r. to prawdziwa ofensywa herbat zielonych. Big-Active jest niekwestionowanym liderem w tej kategorii rynku. Jesteśmy przekonani, iż wzmocnienie rozpoznawalności tej linii produktowej pozwoli nam umocnić pozycję i zwiększyć dystans względem konkurentów – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active – W najnowszej kampanii stawiamy na dalsze budowanie świadomości marki oraz zwiększenie rotacji herbat zielonych.To produkt wysokiej jakości, chętnie wybierany przez konsumentów – dodaje Krzysztof Beling.
Kampania potrwa do końca kwietnia. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab
Newseria Biznes