W Biedronce możliwe jest zrobienie zakupów i uzyskanie cyfrowego e-paragonu fiskalnego. Sieć ogłasza nową funkcję, z której będą mogli skorzystać posiadacze karty Moja Biedronka lub aplikacji mobilnej i wdraża ją szeroko w sklepach. To kolejny etap cyfryzacji Biedronki po uruchomieniu nowej aplikacji mobilnej, ofercie sklepów internetowych i ogłoszeniu instalacji elektronicznych etykiet cenowych. Cyfrowy paragon w Biedronce spełnia wymogi paragonu fiskalnego, co wyróżnia sieć na tle drogiej konkurencji.
E-Paragon z Biedronki pobrany w formacie PDF
Biedronka słucha klientów i wdrożenie e-paragonów jest tego najlepszym dowodem. Dziennie odwiedza nas średnio 5 milionów klientów dlatego premierę poprzedziliśmy szeregiem testów, tak aby mieć pewność, że wszystkie systemy ze sobą współpracują. Dzisiaj oddajemy nową funkcję, na którą wielu czekało. Nasze produkty cyfrowe tworzymy z myślą o klientach - ponieważ przyświeca nam cel ciągłego doskonalenia tego, co oferujemy.
Ewa Piechota – starsza menedżerka projektu, odpowiedzialna za wdrożenie funkcjonalności e-paragonów od strony aplikacji mobilnej Biedronka.
Po zalogowaniu do serwisu moja.biedronka.pl - historia transakcji umożliwi również pobranie e-paragonu po jego aktywacji.
oprac, e-red, ppr.pl