Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita, rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach smakowych: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.
Ubiegłoroczna nowość – BelVita Soft Bakes to pierwsze na polskim rynku miękkie ciastko pożywne. Podobnie jak pozostałe produkty w ofercie marki, idealnie sprawdzi się ono zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego posiłku na dobry początek dnia. Nowość – belVita Soft Bakes Filled została wzbogacona o pyszne nadzienie, które z pewnością przypadnie do gustu konsumentom poszukującym nowych smaków.
BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest w dwóch wariantach: z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. Właściwości tych pożywnych ciastek sprawiają, że mogą być one pysznym sposobem na poranek np. jako element śniadania. Po pierwsze, belVita skomponowana z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem tworzy zbilansowany posiłek. Po drugie, zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie. Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów dostarcza energii na cały poranek.
Silne wsparcie 360 stopni
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W ramach zaplanowanych od marca akcji samplingowych łącznie zostanie rozdanych aż 500 tysięcy sztuk produktu. Ponadto od 1 kwietnia w telewizji i internecie emitowany będzie spot promujący nowość z nadzieniem czekoladowym. Z kolei w maju odbędzie się promocja konsumencka, wspierana materiałami POS i kreacjami w digitalu (Facebook).
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Newseria Lifestyle