aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Bayer rozwija kampanię edukacyjną „Grunt to Zrównoważenie”

28 stycznia 2021
Bayer rozwija kampanię edukacyjną „Grunt to Zrównoważenie”

Długoletnia kampania edukacyjna Bayer „Grunt to Bezpieczeństwo“ przekształca się w inicjatywę „Grunt to Zrównoważenie“, by podkreślić spójność z globalnymi celami firmy Bayer. Wraz z nową nazwą, kampania zyskuje zasięg międzynarodowy. Będzie stanowić „parasol“ obejmujący różnorodne działania edukacyjne związane z rolnictwem zrównoważonym, adresowane do rolników z Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Wspólna marka przyczyni się do zwiększenia widoczności i rozpoznawalności działań Bayer na rzecz rolnictwa zrównoważonego. Pozwoli także dotrzeć do większej liczby bezpośrednich odbiorców akcji edukacyjnych firmy – rolników.

 


Bayer co roku realizuje różnorodne działania edukacyjne z zakresu prawidłowych, odpowiedzialnych praktyk rolnych. Tematami wiodącymi były dotychczas m.in. dobór środków ochrony osobistej, stosowanie oryginalnych produktów ochrony roślin, jakość plonów i zachowanie dopuszczalnych poziomów pozostałości, bioróżnorodność czy sposoby radzenia sobie z suszą i zmianami klimatycznymi. Opracowaniem podstaw merytorycznych dla poszczególnych odsłon kampanii zajmują się naukowcy – najlepsi krajowi specjaliści w danej dziedzinie. Pozwala to dotrzeć ze sprawdzoną wiedzą rolniczą nie tylko do gospodarstw, ale także do przyszłych rolników, sadowników i ogrodników.

 


Jako „spadkobierca“ akcji „Grunt to Bezpieczeństwo“, kampania „Grunt to Zrównoważenie“ porusza, konsekwentnie, już 9. z kolei temat z zakresu bezpiecznego stosowania środków ochrony roślin oraz rolnictwa zrównoważonego. W 2021 roku, bazując na dotychczasowych doświadczeniach, Dział Crop Science firmy Bayer kontynuuje edukację o zmianach klimatu i ich wpływie na rolnictwo.

 

 

Tegoroczna odsłona kampanii rozwija temat rolnictwa zrównoważonego, koncentrując się na zmianach klimatycznych – mówi dr Michał Krysiak, Agriculture Sustainability Manager, Bayer. Wpisuje się to w strategię rozwoju kampanii pod nowym szyldem „Grunt to Zrównoważenie“. Poprzez zmianę nazwy kampanii chcemy zwrócić uwagę na istotę rolnictwa zrównoważonego. Bezpieczeństwo i wydajność produkcji rolnej zależą dziś przede wszystkim od stanu zasobów naturalnych.Zmiany klimatu mają realny wpływ na rolnictwo. Stawiając rolnictwo zrównoważone w centrum naszej inicjatywy, chcemy pokazywać w jaki sposób działalność rolnicza może zapewnić wydajną produkcję bezpiecznej żywności oraz stabilne dochody rolników, bez nadmiernej eksploatacji zasobów naturalnych.

 


Bayer Forward Farm

Grunt to Zrównoważenie“ to niejedyne działanie, w ramach którego firma Bayer w namacalny sposób podkreśla istotną rolę rolnictwa zrównoważonego. To, jak wygląda jego wdrażanie w praktyce, prezentować będzie także Bayer Forward Farm. Gospodarstwa działające w ramach międzynarodowej platformy Bayer Forward Farming zobowiązane są do stosowania najnowszych technologii i najlepszych praktyk, pomagających ograniczać wpływ produkcji rolnej na środowisko, w tym zmniejszać emisję gazów cieplarnianych. Ale to nie wszystko – mają one wspierać ochronę zasobów naturalnych, a także promować różnorodność biologiczną. Korzystają w tym zakresie z merytorycznego doradztwa ekspertów firmy Bayer, a także współpracują z ośrodkami naukowymi w celu wdrażania rozwiązań dla rolnictwa zrównoważonego. W październiku 2020 roku do globalnej sieci zrównoważonych gospodarstw rolnych Bayer Forward Farm dołączyło pierwsze gospodarstwo w Polsce, położone w miejscowości Kaszewy, w pobliżu Kutna. Gospodarstwo jest zarządzane z użyciem kompleksowych, innowacyjnych rozwiązań dla rolnictwa zrównoważonego. Dzięki temu umożliwia demonstrowanie rozumienia rolnictwa zrównoważonego przez Bayer w praktyce. W 2021 roku w ramach inicjatwy Bayer Forward Farm firma skoncentruje się m. in. na ograniczaniu śladu węglowego w produkcji rolnej.

 


O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Biuro prasowe Bayer


POWIĄZANE

Sekrety bezpiecznych transakcji online: Najlepsze praktyki dla użytkowników syst...

Jak wynika z najnowszego sondażu, 76,1% Polaków na co dzień oszczędza na zakupac...

Folia stretch jest niezwykle wszechstronnym materiałem, który ma szereg różnych ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę