Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama.
Zdjęcia z ceremonii wydania modelu Mitsubishi Outlander Bartłomiejowi Topie, przeznaczone do publikacji można pobrać tutaj: https://press.mitsubishi.pl/zdjecia/kategoria/23157
Talent, odwaga i ambicja
Bartłomiej Topa - niezwykle utalentowany i lubiany aktor teatralny i filmowy - znany jest polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji - Krzysztofa Kieślowskiego "Trzy kolory: Biały”, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego „Wesele", ”Dom zły” i „Drogówka”. Uznanie krytyki, środowiska filmowego, dziennikarskiego oraz publiczności potwierdzają liczne tytuły – nagroda dla najlepszego aktora na OFF CAMERA FESTIWAL i Polska Nagroda Filmowa „Orły” oraz Złoty Lew za główną rolę męską. Wielką popularność zyskał też dzięki licznym rolom w kultowych polskich serialach: „Głęboka Woda” (reż. Magda Łazarkiewicz), „Czas honoru” (reż. Michał Rossa), „Oficer” (reż. Maciej Dejczer), hicie HBO „Wataha”, „Druga szansa” oraz głównej roli w nowym serialu ”Pod powierzchnią”. Drugą miłością i silną stroną Bartłomieja Topy jest teatr. Aktor gra na deskach teatru IMKA Tomasza Karolaka oraz w Teatrze 6. Piętro. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jest wegetarianinem i wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Już w maju zobaczymy go w głównej roli w filmie „Dziura w głowie” Piotra Subbotki i jeszcze w tym roku w filmie „Żelazny most” w reżyserii Moniki Jordan – Młodzianowskiej.
„Ten rok będzie dla mnie bardzo intensywny, z wieloma podróżami, więc cieszę się, że w natłoku obowiązków pomoże mi dobry samochód.” – powiedział Bartłomiej Topa tuż po ceremonii wręczenia kluczyków do Mitsubishi Outlandera. „Miałem okazję do krótkiego zapoznania się z Mitsubishi Outlanderem i pierwsze wrażenia są znakomite. Podoba mi się wyrazista sylwetka, którą podkreśla głęboki czerwony kolor. Szczególnie ważne dla mnie jest ciche, wygodne i przestronne wnętrze. Mamy już pierwsze wspólne pomysły, więc jestem pewien, że współpraca z Mitsubishi zapowiada kolejną ciekawą przygodę” – dodał aktor.
Ambasador modelu Mitsubishi Outlander
Bartłomiej Topa zostanie ambasadorem modelu Mitsubishi Outlander. Zasiądzie za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji 2019 Instyle Plus CVT 4WD, którą napędza benzynowa, 2-litrowa jednostka o mocy 150 KM w połączeniu z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT i napędem na 4 koła. Ten znany SUV spod znaku Trzech Diamentów jest niezwykle ceniony za przestronność 7-osobowego wnętrza, bogate wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa.
"Jestem zaszczycony perspektywą współpracy z tak cenionym i ambitnym artystą. Wielkim podziwem darzę jego najwyższy kunszt aktorski, odważne kreacje i ale prywatne, sportowe osiągnięcia i zaangażowanie społeczne. Wybór nowej „twarzy” marki Mitsubishi to dla nas ważny i przemyślany krok. Najwyższy kunszt, kreatywność, odwaga w podejmowaniu wyzwań i ambicja bliskie są zarówno nowemu ambasadorowi, jak i samej marce Mitsubishi Motors, słynącej z innowacyjnych rozwiązań technicznych.” – skomentował decyzję firmy Yasuyuki Oyama podczas ceremonii przekazania kluczyków do nowego Mitsubishi, która odbyła się 19 marca 2019 roku w warszawskim salonie Mitsubishi Auto GT.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
infowire.pl