biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020

13 maja 2020
Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020

Bartłomiej Topa – wybitny aktor teatralny i filmowy, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Ten innowacyjny, przyjazny środowisku pojazd podkreśla sposób życia i wartości, którymi na codzień kieruje się aktor. Nowe Mitsubishi posłuży do realizacji cyklu filmów promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.


Dbając o naturę

Bartłomiej Topa – znakomity aktor i zdobywca wielu nagród filmowych, znany polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji Krzysztofa Kieślowskiego, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego, ale także kultowych seriali, w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się ważnymi zasadami. Na liście jego priorytetów znajduje się dbałość o środowisko naturalne, jest wegetarianinem oraz wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jako przedsiębiorca bierze też udział w promowaniu zdrowej żywności – między innymi wzmacniającego odporność napoju Kurkumik. Wybór marki Mitsubishi, będącej pionierem elektromobilności i jednego z najbardziej przyjaznych środowisku modeli samochodów, jakim jest emitujący zaledwie 46 g CO2/km Mitsubishi Outlander PHEV był zatem bardzo przemyślany.

Ambasador modelu Mitsubishi Outlander PHEV
Bartłomiej Topa zasiadł za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Plus 4WD. Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego Mitsubishi Outlander PHEV (https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev), dysponuje wyjątkowym, nie wymagającym skrzyni biegów, zespołem napędowym, co zapewnia energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa. Pojazd wykorzystuje innowacyjny układ napędowy o mocy 224 KM, składający się z 2 silników elektrycznych napędzających przednią i tylną oś wspierany przez wysokowydajny silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra. Mitsubishi Outlander PHEV - pierwszy i najpopularniejszy na świecie I w Europie samochód z elektrycznym napędem hybrydowym i zasilaniem z gniazdka (plug-in), to jedyny pojazd PHEV w klasie SUV, który może być ładowany ze stacji szybkiego ładowania.

Troska o ekologię i naszą wspólną planetę jest jednym z moich priorytetów, dlatego cieszę się ze współpracy z marką Mitsubishi, która - podobnie, jak ja - uznaje działania na rzecz środowiska za kluczowe. Nowy Outlander PHEV ujmuje mnie niesamowitą ciszą we wnętrzu, które pomieści całą rodzinę i fantastycznym przyspieszeniem elektrycznego napędu. Bardzo doceniam też obecnie fakt, że podróżując po mieście nie muszę jeździć na stację benzynową i ładuję auto z gniazdka – jak telefon. Doceniam też duży zasięg i wszechstronność auta - kiedy chcę, jest napędzane wyłącznie silnikami elektrycznymi, ale napęd hybrydowy daje mi możliwość dłuższej podróży." – mówi aktor.

Eko-Tropy Bartka Topy
Wraz z marką Mitsubishi angażuję się w promowanie ekologicznego stylu życia - osób i instytucji, które swoimi działaniami hołdują tym wartościom. Już niebawem zaprezentujemy w mediach społecznościowych cykl filmów, w których porozmawiam z polskimi przedsiębiorcami i pasjonatami – ciekawymi, świadomymi ekologicznie ludźmi, dla których te wartości są równie ważne. Dają temu wyraz w swoich inicjatywach i sposobie prowadzeniu biznesu. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas - ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć.” – podsumowuje Bartłomiej Topa.

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

 

infowire.pl


POWIĄZANE

Współczesna hodowla zwierząt stawia coraz wyższe wymagania w zakresie higieny pr...

W pierwszym półroczu 2025 r. zlikwidowano w Polsce 2 707 stad świń, co przełożył...

Raport ekspercki dla PPR.pl Opracowanie na podstawie raportu USDA „Spanish Dried...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę