W związku z bardzo dużym zainteresowaniem wsparciem dostępnym w ramach działania "Współpraca", Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zaprasza ponownie na szkolenie, którego celem jest omówienie poprawnego przygotowania dokumentów aplikacyjnych – wniosku o przyznanie pomocy, umowy o przyznaniu wsparcia, wniosku o płatność oraz wyjaśnienie zasad przyznawania takiej pomocy.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli podmiotów, które utworzyły lub zamierzają utworzyć grupę operacyjną w ramach działania „Współpraca” i aplikować o środki finansowe.
Szkolenie zostanie przeprowadzone 20.11.2018 r. w Warszawie, w Centrali ARiMR ul. Poleczki 33 godz. 10.00 - 15.00.
Poprowadzą je pracownicy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Zgłoszenia (imię i nazwisko) na szkolenie należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do 14 listopada 2018 r. na adres delegowane@arimr.gov.pl
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Przyjęcie zgłoszenia zostanie potwierdzone mailem zwrotnym.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizator nie zapewnia noclegów, zwrotu kosztów dojazdu ani wyżywienia.
W przypadku znacznego zainteresowania udziałem w powyższym szkoleniu, ARiMR nie wyklucza organizacji ponownych spotkań szkoleniowych.
Serdecznie zapraszamy.
Wnioski o przyznanie pomocy w ramach działania "Współpraca", które finansowane jest z budżetu PROW na lata 2014 - 2020, będzie można składać od 16 listopada do 17 grudnia 2018 r. Jest drugi nabór wniosków o takie wsparcie, poprzedni został przeprowadzony w 2017 roku.
ARiMR