biogaz_09_2025

Żubrówka Biała wyprzedziła Wyborową

5 stycznia 2016

Zgodnie z danymi firmy Nielsen, Żubrówka Biała z portfolio CEDC osiągnęła 4,5 proc. udziałów wolumenowych w obrocie wódek czystych po zaledwie 10 tygodniach od wprowadzenia.

Według przedstawicieli firmy CEDC sprzedając w styczniu 2011 r. 760 tys. litrów wódki, Żubrówka Biała pozostawiła w tyle tak znane marki jak: Wyborowa, Sobieski, Stock Prestige, Finlandia czy Smirnoff.
Zdaniem właściciela marki tak dobre wyniki to efekt połączenia bardzo rozpoznawalnej marki Żubrówka z dynamiczną budową sieci dystrybucji.
Według danych CEDC Żubrówka Biała, która pojawiała się na rynku 15 listopada 2010 r., pod koniec stycznia 2011 roku była dostępna w ponad 66 proc. wszystkich sklepów detalicznych sprzedających wódkę w Polsce (ponad 40 tys. placówek).
Mocną pozycję marka osiągnęła w tzw. sklepach wielkoformatowych, czyli hipermarketach i supermarketach z wyłączeniem dyskontów, w których produkt nie jest dostępny. W tak zdefiniowanym rynku Żubrówka Biała osiągnęła udział wolumenowy na poziomie 9 proc. i była drugą najlepiej sprzedającą się marką na rynku wódek czystych.
- Jesteśmy przekonani, że Żubrówka Biała będzie zdobywał coraz szersze grono konsumentów i w rezultacie stanie się liderem segmentu mainstream - podsumowuje William V. Carey, prezes Grupy CEDC.


POWIĄZANE

Coraz większą popularność zyskują nowoczesne produkty na bazie naturalnych skład...

Sens dokonującej się na naszych oczach rewolucji internetowej da się lepiej zroz...

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wyraża pełne poparcie dla stan...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę