Rozwinięty system obsługi klienta, jeszcze silniejsze wsparcie techniczne i szybszy serwis, dzięki stworzeniu dedykowanych zespołów wsparcia dla klientów, a także seria szkoleń dla rolników – to główne założenia Harvest Masters, ogólnopolskiego, skoordynowanego programu wsparcia, opracowanego przez New Holland z myślą o właścicielach maszyn żniwnych. Przedsiębiorcy rolni będą mogli skorzystać z pomocy i rozwiązań ekspertów New Holland na każdym etapie, zarówno przed podjęciem prac polowych, w trakcie żniw jak i po sezonie.
„Maszyny New Holland są na bieżąco ulepszane i dostosowywane do najnowszych wymagań rynkowych. Oprócz rozwiązań minimalizujących negatywną ingerencję w środowisko naturalne, wdrażamy również modernizacje zwiększające wytrzymałość oraz precyzyjność działania. Jednym z założeń programu Harvest Masters jest przekazanie wiedzy dotyczącej maksymalizacji wykorzystania technologii dostępnej w naszych maszynach oraz doświadczeń żniwnych z całego świata w taki sposób, aby podnieść efektywność pracy naszych klientów” – mówi Marek Bączyk, Serivce Manager New Holland.
W ramach programu, już przed dostarczeniem maszyny, klienci poznają jej funkcjonalność oraz biorą udział w sesjach szkoleniowych. Dedykowany zespół ekspertów firmy New Holland podpowie, jak odpowiednio korzystać i jak efektywnie skonfigurować maszyny w trakcie trwania prac polowych. - „Biorąc pod uwagę wysokie obciążenie urządzeń podczas sezonu żniwnego, zdecydowaliśmy się na rozwinięcie systemu obsługi klienta, silniejsze wsparcie techniczne i serwis oraz organizację merytorycznych szkoleń dla rolników. Wiemy, że prawidłowe funkcjonowanie maszyn w trakcie żniw jest niezbędne, a wypadki losowe potrafią uniemożliwić dalszą pracę i narazić na straty. W sezonie żniwnym każdy dzień jest ważny, dlatego stworzyliśmy mechanizm zabezpieczający klienta na wypadek awarii - oprócz dedykowanej obsługi technicznej i serwisu, przewidzieliśmy także możliwość wsparcia w postaci maszyn zastępczych” – komentuje Marek Bączyk.
Po szczegółowe informacje na temat programu Harvest Masters każdy użytkownik maszyn żniwnych New Holland powinien zgłosić się do swojego lokalnego dystrybutora New Holland. - „Po sezonie żniwnym szykujemy też serię spotkań z klientami, aby szczegółowo zbadać ich opinię na temat programu Harvest Masters, co pomoże nam w przyszłości rozbudowywać systemy wsparcia i dostosować je do indywidualnych potrzeb rolników” – podsumowuje Marek Bączyk.