Nowy Dyrektor Marketingu i Rozwoju w PRP Polska Dr Maciej Sroczyński został nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju produktów w firmie PRP Polska, dostawcy unikalnych naturalnych produktów stymulujących rozwój życiowych funkcji gleby oraz roślin.
Na stanowisku, które objął pod koniec grudnia br. Pan Sroczyński będzie odpowiedzialny m.in. za realizację kompleksowej strategii marketingowej PRP Technologies w Polsce oraz rozwój produktów oferowanych przez tę firmę.
„Nowe stanowisko pracy to dla mnie duże i odpowiedzialne wyzwanie. Swoją nominację traktuję jako dowód zaufania Zarządu firmy PRP Polska do mojej osoby, uznanie dla mojej wiedzy, kompetencji i wieloletniego doświadczenia zawodowego w rolnictwie i marketingu.
Naszym Klientom – w tym przede wszystkim rolnikom, mogę obiecać jeszcze większe zaangażowanie w zintensyfikowanie komunikacji między naszą firmą, a Państwem, poprzez dalszy rozwój doradztwa, zarówno tego bezpośredniego realizowanego przez naszych doradców w gospodarstwach i na szkoleniach, jak również poprzez coraz bardziej specjalistyczne i kompleksowe publikacje o naszych produktach, takie jak informatory, poradniki, ulotki – powiedział Maciej Sroczyński. „
Do momentu wyboru na stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju w PRP Polska Pan Maciej Sroczyński pełnił funkcję Kierownika Marketingu w firmie Sumi-Agro Poland. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych m.in. w firmie BASF Polska i Cyanamid Polska, a swoją pracę zawodową rozpoczął w Ministerstwie Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Ukończył Wydział Rolniczy na warszawskiej SGGW, a pracę doktorską obronił na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie.
Za dotychczasowe osiągnięcia dla rolnictwa został uhonorowany przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Medalem Zasłużony dla Rolnictwa RP, a za zasługi dla ochrony lasów Dyrektor Generalny Lasów Państwowych odznaczył Macieja Sroczyńskiego najwyższym odznaczeniem leśników - Kordelasem Leśnika Polskiego.
Panu Maciejowi życzymy powodzenia na nowym stanowisku oraz wielu sukcesów w pracy i życiu osobistym.