ZM Pekpol rusza z promocją ,,Żetonomania'' dla detalistów
3 grudnia 2015
Zakłady Mięsne Pekpol ruszają z kolejną edycją „Żetonomanii”. Promocja polega na zbieraniu żetonów dołączonych do „Paryżanek” o gramaturze ok. 1,5 kg. Zebrane żetony można wymieniać na bony premiowe Sodexo. Promocja dedykowana jest klientom detalicznym i potrwa do 31 sierpnia 2014 roku.
Akcja promocyjna „Żetonomania” trwa od 24 lipca do 31 sierpnia bieżącego roku (2014). - Formuła „Żetonomanii” jest następująca: klienci detaliczni, w czasie trwania promocji zbierają żetony, które umieszczone są w opakowaniach map ok. 1,5 kg następnie wymieniają zebrane żetony na bony premiowe. Aby odebrać nagrodę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z zebranymi żetonami przekazać przedstawicielowi handlowemu ZM Pekpol lub wysłać drogą pocztową na adres wskazany w formularzu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
„Paryżanki” to parówki z wysoką zawartością mięsa, będące jednym ze sztandarowych produktów firmy.
Szczegóły promocji na: www.pekpol.pl
O firmie:
Pekpol to producent wysokiej jakości wyrobów mięsnych, będący na polskim rynku od ponad 30 lat (początki działalności sięgają 1974 roku). Zakłady Mięsne prowadzą aktywność zarówno na rynku krajowym, jak i za granicą. Firma eksportuje swoje produkty do takich krajów jak: Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Litwa i innych. Gama wyrobów jest bardzo szeroka: wędzonki, kiełbasy cienkie, wędliny podrobowe oraz wyroby blokowe. Sztandarowym produktem firmy są parówki „Paryżanki”, które już dwa razy zdobyły laur konsumenta NAJLEPSZE W POLSCE. Pekpol wciąż poszerza asortyment oraz unowocześnia linie produkcyjne, wprowadzając nowe technologie. Tym samym produkty dostępne są w wielu krajach Unii Europejskiej.