Polędwica DROSED zajęła pierwsze miejsce wśród przetworów mięsnych drobiowych w badaniu konsumenckim „Najlepszy Produkt 2012”. 18 stycznia br. w hotelu Westin w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników I edycji rankingu „Najlepszy Produkt 2012 – wybór konsumentów” organizowanego przez wydawcę specjalistycznego magazynu „Wiadomości Handlowe”.
Jego celem było wyłonienie najlepszych, zdaniem konsumentów, nowych produktów wprowadzonych na rynek na przestrzeni roku od 1 listopada 2010 r. do 22 listopada 2011 r. Wśród produktów spożywczych nagrodzonych przez konsumentów złotym medalem znalazła się Polędwica delikatesowa z fileta marki DROSED. Produkt zdobył najwięcej punktów w kategorii „Przetwory mięsne drobiowe”.
Badanie „Najlepszy Produkt 2012 – wybór konsumentów” zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1100 respondentów przez instytut badawczy GfK Polonia w grudniu ubiegłego roku. Tytuł „Najlepszy Produkt” przyznano produktom w 65 kategoriach obejmujących żywność, chemię gospodarczą i kosmetyki. Patronem medialnym projektu został dziennik „Rzeczpospolita”.
Dietetyczna Polędwica delikatesowa to jedna z trzech wędlin w plastrach wprowadzonych przez DROSED do sprzedaży latem ubiegłego roku. Konsumenci coraz chętniej sięgają po lekkie, niskokaloryczne i bezpieczne produkty z drobiu. Porcja 50 g Polędwicy zawiera jedynie 0,3 g tłuszczu i stanowi 2% wskazanego dziennego spożycia. Wędlinę wyróżnia również wygodne opakowanie w kolorze zielonym, podkreślające naturalny, świeży charakter produktu. DROSED wykorzystuje do produkcji Polędwicy delikatesowej z fileta jedynie własny, sprawdzony, wysokiej jakości surowiec.