Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Zamiast ulotek i plakatów polskie owoce i warzywa

3 grudnia 2015
Obecna sytuacja na rynku owoców i warzyw pokazała, jak strategiczną dziedziną gospodarki jest rolnictwo.
Często w przeszłości przez wielu polityków najchętniej byłoby zapomniane, dziś pokazuje swoją rolę w życiu całego kraju.
Akcje protestacyjne mające wydźwięk medialny są bardzo ważne. Miejmy nadzieję, że przyniosą oczekiwane rezultaty. Lecz jak zwykle bywa powinniśmy liczyć przede wszystkim na siebie.
Zachód w historii tak wiele razy nas nie doceniał, że nic nie wskazuje na to że będzie inaczej teraz.
W rozwiązaniu obecnych problemów nadwyżek produkcyjnych „pomogą” nam pogoda (jeszcze kilka dni deszczów i warzywa zaczną gnić w polu) oraz rynek wewnętrzny.
Zbliżające się wybory samorządowe dają szansę przyszłym radnym wykazania się w swoich programach co zrobią dla wsi i rolnictwa. Proponujemy, aby w kampanii samorządowej zamiast ulotek i plakatów kandydaci na radnych przekonywali do swoich racji wyborców produktami objętymi embargiem. Zaoszczędzimy lasy, zagospodarujemy owoce i warzywa oraz będziemy zdrowsi. Proponujemy hasło kampanii wyborczej: „Zamiast ulotek i plakatów polskie owoce i warzywa”. Niektóre z partii politycznych (co najmniej trzy) za swoje logo obrały elementy rolnicze. To do czegoś zobowiązuje.
Henryk Dankowiakowski
Małopolska Izba Rolnicza


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę