Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Z myślą popularyzacji spożywania miodu

7 lutego 2008
W celu popularyzacji konsumpcji miodu pszczelego, Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych 6 lutego  rozpoczęło  ogólnopolską kampanię „Życie miodem słodzone”. Projekt  ten  finansowany  jest ze środków Unii Europejskiej (50%), Rzeczpospolitej Polskiej (30%) oraz konsorcjum producentów (20%).
Jak informuje Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych kampania „Życie miodem słodzone” jest realizowana w ramach mechanizmu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych Unii Europejskiej”. Kampania rozpoczyna się 6 lutego, a zakończy się we wrześniu 2009 roku.  Budżet przeznaczony na jej realizację wynosi ok. 700 tys. euro. Działania w ramach kampanii skierowane będą zarówno do konsumentów miodu, jak i do innych uczestników rynku miodu i produktów pszczelich. W kampanii promowana będzie wśród konsumentów różnorodność odmian miodu pszczelego, jego unikalne właściwości organoleptyczne oraz wysokie standardy produkcji miodu w UE. Celem kampanii jest również zwrócenie uwagi konsumentów na historię miodu jako naturalnego produktu spożywczego z długą tradycją, od wieków obecnego w diecie człowieka i powszechnie wykorzystywanego w kuchniach całego świata.
W ramach podejmowanych działań będzie można zobaczyć spot reklamowy w wersji 30 sek. oraz 15 sek. (stacje ogólnopolskie, regionalne i kanały tematyczne), reklamę w prasie, internecie oraz radiu. Uruchomiona również została strona internetowa kampanii www.zyciemiodemslodzone.info, która, jako regularnie rozbudowywana platforma, ma stać się kompendium wiedzy o miodzie i jego wykorzystaniu w przepisach kulinarnych oraz w pielęgnacji urody.  Organizatorzy chcą pokazać naturalny miód jako wartościowy, a zarazem niezwykle smaczny element codziennej diety dla całej rodziny. Myślą przewodnią kampanii jest: „Poznaj się na naturalnym miodzie i codziennie osładzaj nim życie”. Hasłami kampanii prasowej są: „Miodowy miesiąc to za mało” oraz „Miód od kuchni”.
Kampania medialna zostanie skoncentrowania w dwóch okresach – w pierwszej połowie 2008 roku oraz na przełomie 2008 i 2009 roku. Poza działaniami reklamowymi i PR planowanymi w mediach, w sklepach zostaną umieszczone plakaty kampanii. Mają one zachęcić konsumentów do skierowania kroków w stronę półki z miodami pszczelimi, gdzie znajdą bogactwo jego smacznych i pożywnych odmian.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę