Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Z którego operatora telekomunikacyjnego najbardziej są niezadowoleni klienci

5 stycznia 2016

O zmianie operatora najrzadziej myślą osoby, które mają telefon w sieci Play. Odpływu klientów najbardziej powinna obawiać się Era. To wyniki pierwszego w Polsce bezpośredniego badania satysfakcji klientów z telefonii komórkowej, które przeprowadził Maison Institute.
Badacze zapytali abonentów poszczególnych sieci o pięć rzeczy: zadowolenie z usług, czy operator spełnił ich oczekiwania, referencje (czy poleciliby sieć swoim znajomym), relację ceny do jakości usług oraz lojalność, czyli innymi słowy: czy kupiliby ten sam produkt ponownie.
– Po zebraniu wszystkich tych informacji okazało się, że najbardziej usatysfakcjonowani są klienci sieci Play i Plus – mówi Cezary Kaźmierczak, wiceprezes Maison Institute. Jego zdaniem spore różnice w ocenach poszczególnych operatorów nie wynikają z drastycznych dysproporcji w jakości oferowanych przez nie usług, lecz z różnic w cenach.
– Choć same firmy twierdzą inaczej, to z badania wynika, że dla Polaków kluczową rolę w przypadku tego typu produktów odgrywa cena. Jakość jest podobna u wszystkich operatorów – twierdzi Kaźmierczak.
Ta teoria oraz wyniki badania przeprowadzonego przez Maison Institute pokrywają się z rezultatami porównania taryf abonamentowych u poszczególnych operatorów, które kilka tygodni temu przeprowadził „DGP”. We wszystkich trzech kategoriach (abonamenty ze 150, z 300 minutami i 1000 minut) zwyciężył wtedy Play oferujący najniższe ceny.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę