Biogaz_III Forum 2025

Wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych kosztem mielonych

5 stycznia 2016

- Na rynku kawy w ostatnim roku widoczny był kilkuprocentowy wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych (ilościowy i wartościowy). Jeśli zaś chodzi o kawy mielone można było zauważyć lekki spadek sprzedaży tych kaw (ilościowo i wartościowo) - mówi w rozmowie z serwisem portal spożywczy, Andrzej Grinchak, brand manager Tchibo.

- Warto jednak podkreślić, iż w segmencie kaw mielonych coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów cieszą się kawy typu espresso. Pod koniec 2010 r. wprowadziliśmy do sprzedaży dwie nowe kawy Tchibo Espress Sicilia Style o oraz Tchibo Espresso Milano Style - dodaje nasz rozmówca.
Tchibo produkuje kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczęła działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Obecnie firma zatrudnia ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r.


POWIĄZANE

Krajowa Rada Izb Rolniczych ostro reaguje na działania KOWR: domaga się wstrzyma...

Strategiczne partnerstwo Uzbekistanu i Grupy X5 – nowa era w eksporcie produktów...

Wnioski po 15. Forum Rynku Nieruchomości   Rynek nieruchomości w Polsce pozostaj...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę