A_BIO_AGRO_950

Wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych kosztem mielonych

5 stycznia 2016

- Na rynku kawy w ostatnim roku widoczny był kilkuprocentowy wzrost sprzedaży kaw rozpuszczalnych (ilościowy i wartościowy). Jeśli zaś chodzi o kawy mielone można było zauważyć lekki spadek sprzedaży tych kaw (ilościowo i wartościowo) - mówi w rozmowie z serwisem portal spożywczy, Andrzej Grinchak, brand manager Tchibo.

- Warto jednak podkreślić, iż w segmencie kaw mielonych coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów cieszą się kawy typu espresso. Pod koniec 2010 r. wprowadziliśmy do sprzedaży dwie nowe kawy Tchibo Espress Sicilia Style o oraz Tchibo Espresso Milano Style - dodaje nasz rozmówca.
Tchibo produkuje kawę od ponad 60 lat. Firma rozpoczęła działalność w Niemczech, dystrybuując kawę drogą wysyłkową. Obecnie firma zatrudnia ponad 11 tys. pracowników w całej Europie i posiadającym 1200 własnych sklepów i ponad 45 tys. stoisk. W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r.


POWIĄZANE

Rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bio oraz potrzeba zrównoważonego ...

Polscy sadownicy i konsumenci pod presją kolejnych podwyżek. Apel KUPS do posłów...

Współczesny rynek suplementów diety rozwija się w błyskawicznym tempie. Konsumen...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę