Miasto Gdynia i Telekomunikacja Polska S.A. podpisały umowę dotyczącą świadczenia usług Informacji Miejskiej na rzecz gminy.
Wykręcając numer 94-91, z telefonów stacjonarnych lub komórkowych można uzyskać cenne informacje o mieście.
600 przeszkolonych doradców telekomunikacji- tzw. Call-Center, może udzielić informacji dotyczących: turystyki i rozrywki, gastronomii i targów, stacji benzynowych, dworców, terminali promowych, lotnisk, szpitali, bankomatów na terenie miasta, informacji związanych z Urzędem Miasta i instytucjami zależnymi od magistratu (Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Urząd Pracy itp.), informacji o utrudnieniach na drogach, informacji o wolnych miejscach w hotelach i kwaterach prywatnych.
Numer 94-91 jest numerem ogólnopolskim. Gdynia jest jednym spośród kilkudziesięciu polskich miast objętych usługami Informacji Miejskiej. Koszt połączenia wynosi 1,28 za minutę połączenia. Informacja telefoniczna czynna jest przez 7dni w tygodniu 24 h na dobę.