W dniach od 12 do 13 marca 2007 roku w Hotelu Victoria w Warszawie odbywał się będzie Workshop Polish Travel Mart. Celem tej imprezy branży turystycznej jest stworzenie efektywnej platformy współpracy dla ściśle wyselekcjonowanego grona profesjonalistów. To formuła pozyskiwania nowych nabywców usług turystycznych oraz intensyfikacji nawiązanych wcześniej kontaktów.
Jak podkreślają organizatorzy warto wziąć udział w tej imprezie korzystając z możliwości spotkania się z przedstawicielami branży turystycznej z 29 krajów świata - Brazylia, Bułgaria, Chile, Chorwacja, Czechy, Ekwador, Francja, Ghana, Grecja, Hiszpania, Indie, Indonezja, Iran, Kanada, Kenia, Litwa, Niemcy, Nigeria, Portugalia, Rosja, Słowacja, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. Atuty Polish Travel Mart: jest przede wszystkim to, że w ciągu kilkunastu godzin, w jednym miejscu można się spotkać z dostawcami usług turystycznych z 29 krajów świata.
Udział polskich organizatorów turystyki wyjazdowej w Polish Travel Mart jest bezpłatny, a dla zamiejscowych gości zapewnione jest zakwaterowanie. Akredytacje można uzyskać na stronie www.polishtravelmart.pl/reg/buyers.php