biogaz_09_2025

Wojna reklamowa o kabanosy

3 grudnia 2015
Jak podała ,,Rzeczpospolita'', rozgorzała wojna reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy Polacy wydają rocznie 650 milionów złotych.
Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali czołowi producenci kabanosów - spółka Tarczyński i Zakłady Mięsne Henryk Kania. Obie firmy chcą zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans dzielący ich od największych firm: Animeksu i grupy Sokołów.
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Przykładowo w 2012 roku przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 roku było to natomiast nie więcej niż 5,3 kg.



POWIĄZANE

Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wyraża pełne poparcie dla stan...

WSPÓLNY KOMUNIKAT PRASOWY MERCOSUUR i ROLNICTWO: Czego nie usłyszeliście podczas...

Waszyngton, 25 czerwca 2025 r. — Sekretarz Rolnictwa Stanów Zjednoczonych Brooke...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę