Wkrótce na światowym rynku pojawi się oryginalny produkt. Wódka Vallure, bo o niej mowa, już odniosła sukces, choć nikt jeszcze nie zna jej smaku. Jak to możliwe? Nieznana wcześniej niemiecka marka zyskała rozgłos nie tyle dzięki trunkowi, co opakowaniu, w którym został on zamknięty.
Wyskokowy produkt sprzedawany będzie w oryginalnej butelce pokrytej 24-karatowym złotem. Producent, firma Vallure, nie ujawnił na razie, jaka będzie jego cena i pojemność butelki. Można domniemywać, że przy stale rosnącej cenie kruszcu na światowych rynkach na pewno będzie bardzo wysoka. Dziś cena złota sięga 1840 dolarów (ok. 5851 zł) za uncję, czyli 31 gramów.
No właśnie: a co z zawartością? Jak zapewnia producent, potrzebę stworzenia nietypowego opakowania uzasadnia wyjątkowy smak wódki. Jest ona poddawana wielopoziomowemu procesowi destylacji i trzem filtracjom. Ma to gwarantować jej wysokoprocentowy, ale i łagodny smak. Wkrótce dowiemy się, czy produkt okaże się strzałem w dziesiątkę. Może niektórzy zaczną inwestować w takie butelki...